Momentum Worldwide wzmacnia zespół

przez | 09/06/2010

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zwiększyła liczbę pracowników. Do zespołu specjalistów dołączył Maciej Biedroń jako senior art director, copywriter Dominik Łabuzek, Agnieszka Turowska i Aneta Mamos-Domańska na stanowisko senior account manager’a oraz Aneta Hadyś jako junior account executive.

Agencja Momentum Worldwide w związku z rozwojem biznesu zwiększa swój zespół. „W drugim kwartale 2010 r. udało nam się nie tylko pozyskać nowych klientów, ale też poszerzyć współpracę z naszymi stałymi zleceniodawcami. Przyciągamy do siebie zdolnych profesjonalistów, dzięki którym nasi klienci otrzymują najlepszy serwis” – mówi Monika Biedrzycka, CEO & managing director w Momentum Worldwide

Do zespołu Client Service, prowadzonego przez Monikę Szadkowską-Jurek, dołączyło dwóch senior account managerów. Agnieszka Turowska przez ostatnich 6 lat pracowała w VA Strategic Communications. Do jej największych klientów należały takie firmy, jak: Bosch, Danone, Reckitt Benckiser, Pfizer, Commercial Union, Teva czy Wyborowa. Doświadczenie zdobywała także w Banku DnB NORD Polska, gdzie jako specjalista ds. marketingu współtworzyła i wdrażała strategię marketingową. Aneta Mamos-Domańska przeszła do Momentum Worldwide z agencji White Rabbit, gdzie jako account supervisor opracowywała platformy komunikacyjne ATL i BTL dla Aviva Commercial Union i Banku BGŻ, koordynowała także projekty przetargowe. Wcześniej w Change Integrated pracowała m.in. dla Jelfy, a w CPM prowadziła projekty BTL dla Nivea, Masterfoods czy BZ WBK. Zespół Client Service wsparła też Aneta Hadyś jako junior account executive.

Dział kreacji Momentum Worldwide został wzbogacony o dwóch pracowników. Maciej Biedroń jako senior art director dołączył do agencji z EURO RSCG 4D. Do jego największych klientów należały takie marki, jak Coca-Cola, Samsung, Link4, Vichy, Knorr, Pekao SA, Peroni, Pilzner Urquell, Sanofi Aventis czy Nestea. Doświadczenie zdobywał także w EP CREATIVE SERVICES i COREM System & Studio Zakład. W branży działa od 8 lat. Dominik Łabuzek objął stanowisko copywriter’a. Wcześniej współtworzył projekty w agencjach Y&R Brands, EURO RSCG 4D i G7. Przez 6 lat działalności w reklamie, pracował m.in. dla Danone, Polkomtel, Bahlsen, TP S.A, Orange, PTC, Kredyt Bank, Chipita, HJ Heinz i Ferrerro.

źródło/autor: Momentum Worldwide