EM Lab podpisał umowę na obsługę Netia SA o wartości około 3,6 milionów złotych

EM Lab SA i Netia SA podpisały nową umowę, na bazie której EM Lab będzie kompleksowo obsługiwał działania marketingowe operatora na rynku korporacyjnym.

Podpisana umowa jest kolejnym etapem współpracy rozpoczętej w 2009, której kluczowym elementem było zorganizowanie kongresu Biznes to Rozmowy. Spotkanie to przyciągnęło ponad 1200 liderów biznesu na całodniową, interaktywną dyskusję o trendach biznesowych, w której udział wziął Steve Woźniak, legendarny współzałożyciel Apple. Było to największe tego typu wydarzenie na polskim rynku w 2009 roku.

W ramach umowy, EM Lab zorganizuje dla Netia SA serię wydarzeń w całej Polsce, w tym cykle „Biznes to Pasje”, „Biznes po Godzinach” oraz „Biznes to Relacje”, skierowane do różnych grup docelowych. Spółka będzie też koordynowała udział Netia SA w konferencjach i imprezach targowych oraz pozyskiwała środki sponsoringowe.

3,6 miliona złotych, synergia w grupie

Szacowana wartość kontraktu wyniesie na przestrzeni 12 miesięcy około 3,6 miliona złotych brutto. Za jego realizację odpowiedzialny będzie połączony zespół EM Lab (producenci: Magdalena Dziołak i Marek Zawada) i spółki zależnej Scholz & Friends Warszawa (koordynowany przez Tomasza Ebbiga). Jest to więc kolejny przykład synergii pomiędzy spółkami w grupie EM Lab SA.

źródło/autor: EM Lab

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu