BB Elements dostarczy raporty socjodemograficzne we współpracy z Nugg.ad

przez | 09/06/2010

Klienci BB Elements – domy mediowie, sieci reklamowe, wydawcy – uzyskają narzędzia ułatwiające planowanie kampanii targetowanych behawioralnie.

BB Elements wprowadza nowy panel raportowania dla swoich klientów. W nowym panelu dane są gromadzone i porządkowane w inny niż dotychczas sposób, co umożliwi klientom szybsze generowanie raportów z prowadzonych kampanii online’owych.

– Najważniejszą zmianą jest jednak wprowadzenie do nowego panelu technologii i danych umożliwiających przekrojowe analizy socjodemograficzne, dzięki nawiązaniu partnerstwa z firmą Nugg.ad – mówi Aleksander Banach, dyrektor zarządzający polskiego oddziału BB Elements.

Klienci BB Elements – domy mediowie, sieci reklamowe, wydawcy – będą mogli generować raporty socjodemograficzne zarówno dla kampanii, jak i dla poszczególnych serwisów WWW. Będzie to możliwe w oparciu o dane zbierane właśnie przy pomocy technologii Nugg.ad. Przykładowe definiowalne parametry socjodemograficzne nowego panelu to np.: wykształcenie, płeć, wiek, status rodzinny, status zawodowy itd. Taka funkcjonalność nowego panelu BB Elements bardzo ułatwi m.in. planowanie kampanii z zastowaniem predykcyjnego targetowania behawioralnego (PBT – predictive behavioral targeting).

– Jeżeli klient jest np. zainteresowany komunikacją z grupą docelową określoną jako „studentki zainteresowane książkami”, czy też „dobrze uposażone osoby w wieku średnim zainteresowane podróżowaniem”, to dzięki wygenerowaniu odpowiedniego raportu mediaplanner jest w stanie natychmiast ustalić jaką liczbę odsłon generuje powyższa grupa celowa – wyjaśnia Aleksander Banach, dyrektor zarządzający polskiego oddziału BB Elements.

Wprowadzeniu nowych narzędzi do oferty BB Elements towarzyszy rozpoczynająca się dzisiaj kampania reklamowa skierowana do wydawców serwisów internetowych, domów mediowych oraz sieci reklamowych. Kampania, która potrwa do 24 czerwca prowadzona będzie na serwisach zrzeszonych w ramach sieci reklamowej BizOn Media, będącej częścią ARBOinteractive. Przygotowaniem materiałów kreatywnych oraz zaplanowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii firma BB Elements zajęła się we własnym zakresie.

źródło/autor: ŁubuDubu PR