Kamil Prandota Prandecki z Change Integrated do McCann Erickson

Do agencji McCann Erickson dołączył Kamil Prandota Prandecki. Jako account director będzie zarządzał projektami dla Nescafé i prowadził projekty specjalne, poszerzające portfolio agencji.

Kamil Prandota Prandecki dołączył do McCann Erickson z Change Integrated, gdzie jako account director zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za obsługę Grupy Żywiec (Tatra, NPD) oraz Unilevera (Rexona Men). Wcześniej, jako senior regional account manager w agencji JWT, przez cztery lata był odpowiedzialny za strategię i komunikację dla marki Knorr w Polsce oraz cały region CEE. W branży działa od 8 lat, a wśród jego klientów znalazły się ponadto takie firmy, jak Johnson&Johnson, Nissan Motor Poland, Philips Morris Polska oraz Velux.

Głównym zadaniem Kamila w McCann Erickson będzie zarządzanie projektami dla marki Nescafé. Wraz z Katarzyną Assendi, account supervisorem w McCann Erickson, będą odpowiadać za wszelkie działania dla klienta. Kamil zajmie się także projektami specjalnymi, poszerzającymi portfolio agencji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu