Sodexo ponownie jedną z najlepszych firm outsourcingowych na świecie

przez | 04/06/2010

Sodexo zajęło trzecie miejsce wśród wiodących firm outsoursingowych (doradczo – usługowych)  w rankingu ogłoszonym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Specjalistów Outsourcingu (International Association of Outsourcing Professionals® (IAOP®). Już po raz piąty Sodexo plasuje się w pierwszej piątce najlepszych firm w ramach rankingu Global Outsourcing 100® – stu najlepszych firm outsourcingowych na świecie. Trzeci raz z rzędu, Sodexo uzyskało najwyższą pozycję w swojej kategorii – Zarządzanie nieruchomościami/Utrzymanie obiektów (Facility Services).

W ramach światowego rankingu firm outsourcingowych IAOP ocenia koncerny pod kątem uznania w oczach klientów, doświadczenia w outsourcingu, kompetencji i kwalifikacji pracowników, posiadanych certyfikatów, ścieżek kariery zespołu managerów i jakości obsługi klienta. W tegorocznym rankingu Sodexo uzyskało najwyższe noty w następujących kategoriach: Referencje Klientów (Customer References) oraz Obecność na światowym rynku i Kierownicze Przywództwo (Global Presence and Executive Leadership).

To wyróżnienie jest kolejnym, które w ostatnim czasie zostało przyznane pracownikom i firmie Sodexo. Wśród zaszczytnych wyróżnień, znalazły się m. in.:

  • Tytuł  jednej z „Najbardziej Podziwianych Firm” na świecie w roku 2010, przyznany przez magazyn FORTUNE
  • Wyróżnienie w plebiscycie Sustainable Asset Management (SAM)’s (Zrównoważony rozwój inwestycji) 2010 Sustainability Yearbook (Zrównoważony Rozwój Inwestycji – rocznik 2010) jako „SAM Sector Leader 2010” (Lider zrównoważonego rozwoju inwestycji w sektorze – 2010) i “SAM Gold Class 2010” (Zrównoważony Rozwój Inwestycji – Złota Klasa 2010)
  • Czwarty rok z rzędu wyróżnienie dla Sodexo jako “Global Super Sector Leader” (Światowy lider w swoim sektorze) w rankingu Dow Jones Sustainability Indexes (DJSI) (Indeks Zrównoważonego Rozwoju według Dow Jones).

„To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem najwyższej jakości świadczonych przez nas usług – powiedział Robert Lech, Dyrektor Generalny Sodexo Pass Polska – Nasza globalna siła tkwi w międzynarodowym doświadczeniu i kompleksowych rozwiązaniach mających na celu Podnoszenie Jakości Codziennego Życia. Jako ekspert w tej dziedzinie wykorzystujemy naszą ogromną wiedzę i doświadczenie w codziennej pracy z Klientami i przyczyniamy się do osiągnięcia sukcesu całej organizacji.”