Karta urodzinowa Bricomarché – najnowszy produkt LaSer Polska

przez | 02/06/2010

Sieć Bricomarché świętuje 10 lat działalności na polskim rynku. Z tej okazji przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcyjnych promocji, a także konkurs urodzinowy, w którym do wygrania są bony towarowe w postaci elektronicznej karty podarunkowej LaSer Polska. Karta została wprowadzona pod koniec maja.

Specjalna akcja promocyjna „Kupujesz – Zyskujesz” trwa od 26 maja do 6 czerwca. Ma ona charakter sprzedaży premiowej, w której nagrodami są karty podarunkowe o nominale 30 zł lub 60 zł, w zależności od kwoty dokonanych zakupów.

„To już drugi program kart podarunkowych Laser Polska przygotowany w tak krótkim czasie – mówi Krzysztof Rogaliński, Business Development Manager, odpowiedzialny za rozwój kart podarunkowych w Laser Polska. To dla nas doskonała okazja, żeby zobaczyć jak klienci branży DIY (do it yourself – rynek artykułów ogrodniczych i do majsterkowania) przyjmą ten produkt. Model oferowania kart – w zależności od kwoty zakupów – stanowi dla naszego partnera gwarancję powrotu Klientów do Bricomarche, i co się z tym wiąże gwarancję dodatkowego obrotu.

Bricomarché to sieć supermarketów typu „dom i ogród” prowadzonych przez zrzeszenie niezależnych przedsiębiorców. Bricomarché wraz z siecią supermarketów spożywczych Intermarché należy do Grupy Muszkieterów liczącej obecnie 216 sklepów w całej Polsce.

źródło/autor: LaSer Polska