Kampania „Widzewiak od urodzenia”

przez | 01/06/2010

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży pierwszą oficjalną kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom, którą będzie promował konkurs „Widzewiak od urodzenia” na najlepsze zdjęcie małego kibica w oficjalnych produktach Widzewa. Laureat zostanie wyłoniony w głosowaniu SMS-owym. Dziecko ze zwycięskiej fotografii będzie twarzą widzewskiej kolekcji segmentu KIDS. Konkurs potrwa od 1 czerwca do 26 lipca. Konkurs i nowa kolekcja dziecięca promowane będą w internecie na stronach kibicowskich Widzewa oraz poprzez działania PR skierowane do mediów łódzkich i ogólnopolskich mediów sportowych. Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu Vigo. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, za działania PR odpowiada agencja Practum Consulting.

– Wprowadzamy do sprzedaży kolekcję segmentu KIDS, która była już od dawna oczekiwana przez kibiców Widzewa. Obecnie prezentujemy pierwsze produkty dla dzieci jako element systematycznego poszerzania oferty oficjalnych produktów, jaką prowadzimy od początku roku po podpisaniu umowy z nowym sponsorem technicznym. Wraz z nową kolekcją rozpoczynamy również specjalny konkurs dla naszych kibiców. Wyłonimy w nim małego widzewiaka, który w przyszłości będzie promował nasze produkty dla dzieci – mówi Łukasz Łazarewicz, wiceprezes zarządu KS Widzew Łódź SA.

Dla zwycięzcy konkursu „Widzewiak od urodzenia”, oprócz sesji zdjęciowej dla dziecka, przewidziane są 2 karnety na rundę jesienną przyszłego sezonu na dowolną trybunę. Za zajęcie 2. miejsca autor zdjęcia otrzyma bon upominkowy o wartości 200 zł na oryginalne produkty Widzewa, a za 3. miejsce bon upominkowy w wysokości 100 zł. Nagrody laureatom wręczą zawodnicy I drużyny Widzewa. Zdjęcia do konkursu przyjmowane są pod adresem mailowym konkurs@widzew.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć wypełniony formularz. Spośród zgłoszonych w konkursie zdjęć komisja wytypuje 3 finalistów, a ostatecznego zwycięzcę wytypują kibice w drodze głosowania SMS. Osoby, które wezmą udział w głosowaniu mają szansę wygrać nagrodę specjalną – koszulkę meczową z autografami zawodników I drużyny. Regulamin konkursu dostępny jest na oficjalnej stronie klubu www.widzew.pl.

Nowa kolekcja dla dzieci jest do nabycia na stoisku sprzedażowym na stadionie Widzewa w Łodzi w Sali VIP oraz w oficjalnym klubowym sklepie internetowym. Tam również dostępne są wszystkie licencjonowane pamiątki klubowe.

Oprócz regularnych gadżetów kibicowskich jak koszulki, szaliki, bluzy czy kubki, Widzew wprowadził w tym roku także specjalną kolekcję produktów klubowych związanych z obchodzonym w tym roku stuleciem klubu. Ta wyjątkowa edycja zawiera pamiątki z pierwszym historycznym herbem Widzewa i starymi zdjęciami, a także stroje przygotowane według historycznych wzorów jak sznurowane pod szyją koszulki wzorowane na projektach sprzed I wojny światowej. W ramach obchodów rocznicowych w takich koszulkach z logo z 1910 r. rozegrany został mecz przyjaciół Widzewa w trakcie jubileuszowego pikniku, który odbył się 2 maja br. Wystąpiły w nim drużyny złożone z przedstawicieli obecnych władz klubu, byłych gwiazd Widzewa i kibiców. Część gadżetów jubileuszowych, jak szaliki z logo z 1910 r., wyprodukowane zostały w limitowanych seriach.

źródło/autor: Practum Consulting

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.