POZnań wybrał TEQUILA\Polska

przez | 31/05/2010

Agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska wygrała przetarg na realizację wielokanałowej kampanii wizerunkowej „Inspired by Poznań” ogłoszony przez Urząd Miasta Poznania. Działaniami PR zajmie się Q&A Consulting. W rywalizacji o projekt TEQUILA\Polska pokonała agencje Konczal-Szwarc i BTL Point Group.

Przetarg ogłoszony przez Miasto Poznań dotyczył przygotowania, organizacji oraz realizacji kampanii „Inspired by Poznan”, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu relacji z mediami. Aktywności promocyjne podjęte w ramach tej kampanii obejmą swoim zasięgiem całą Polskę.

Celem kampanii jest wzmocnienie prestiżu marki Poznań oraz budowa wizerunku miasta, jako nowoczesnej metropolii z unikatową ofertą kulturalną. Ponad to, kampania ma wesprzeć kandydaturę Poznania w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

W ramach współpracy, TEQUILA\Polska zajmie się pełną realizacją zaprojektowanej przez siebie strategii, m.in. przygotuje komunikację wizualną kampanii i wszelkie materiały promocyjne, kupi media przy współpracy z OMD), zorganizuje akcje niestandardowe, etc.

Działania będą prowadzone w outdoorze, prasie, Internecie ze szczególnym uwzględnieniem social – media, przez akcje ambientowe. Działania public relations, we współpracy z TEQUILA\Polska zaprojektowała i poprowadzi agencja Q&A Consulting. Kampania potrwa od 7 czerwca do 22 sierpnia 2010.

W postępowaniu przetargowym TEQUILA\Polska zdobyła 89,5 na 100 możliwych punktów. Konkurujące agencje Konczal-Szwarc i Point Group zdobyły odpowiednio: 49,67 i 49,53 punktów.

źródło/autor: Q&A Consulting