V edycja konkursu Golden Arrow – kolejny rekord liczby zgłoszeń

przez | 30/05/2010

Ponad 160 zgłoszeń w 15 kategoriach napłynęło do tegorocznej, już V edycji najważniejszego konkursu komunikacji marketingu zintegrowanego Golden Arrow, współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications (wydawcę m.in. ”Media i Marketing Polska”). „Ten najlepszy wynik w historii konkursu, dobitnie pokazuje potencjał naszej branży” – mówi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB.

Na konkurs napłynęły ostatecznie 163 prace, najwięcej zgłoszeń pojawiło się w kategorii „marketing internetowy”.

„W czasach spowolnienia gospodarczego mieliśmy prawo obawiać się o ilość zgłoszeń do branżowego konkursu. Tymczasem mamy ogromne powody do radości – Golden Arrow w trudnym momencie udowadnia, iż jest przedsięwzięciem bardzo potrzebnym dla całego środowiska” – dodaje Pokrzywa. Zdaniem dyrektora generalnego SMB to także dowód niezwykle wysokiej reputacji konkursu, którego regulamin nigdy nie był poważnie kwestionowany, a wybory jury cieszyły się powszechną akceptacją.

„Absolutnie zgadzam się z opinią Piotra Pokrzywy. Ponadto myślę, że otrzymujemy w tym – trudnym przecież dla branży okresie – klarowny sygnał, iż marketing zintegrowany właśnie w takich chwilach staje się dla coraz większej liczby marketerów narzędziem absolutnie priorytetowym.” – dodaje Juliusz Donajski, Prezes VFP Communications.

Konkurs Golden Arrow organizowany jest od 2006 roku, w poprzednich czterech edycjach Jury trzykrotnie przyznawało nagrodę główną Grand Prix.

Jury tegorocznej edycji będzie przewodniczyć Tomasz Modzelewski, dyrektor marketingu Zelmer S.A. oraz prezes Zelmer Trading Sp. z o.o. Obrady jury, które wyłoni laureatów z przygotowanej wcześniej short listy odbędą się 14 czerwca.

Uroczysta Gala i rozdanie nagród V edycji GA odbędzie się 25 czerwca w warszawskiej Fabryce Trzciny na ul. Otwockiej 14.

Więcej informacji na stronie konkursu www.goldenarrow.eu

źródło/autor: SMB

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.