Dom mediowy PanMedia Western z Sugar & Spice PR

przez | 30/05/2010

Sugar & Spice Public Relations rozpoczęła pracę dla domu mediowego PanMedia Western. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacyjnej, media relations, PR wewnętrzny, e-PR, organizację konferencji i eventów firmowych.

– Cieszymy się, że możemy pracować dla sieciowego domu mediowego o międzynarodowej randze. Odpowiada nam elastyczny i kreatywny styl działania jaki wyróżnia PMW. Także ludzie z PanMedia Western to świetny zespół otwarty na ciekawe, nieszablonowe działania komunikacyjne. Takie podejście pasuje do pomysłu na komunikację na jaki stawia agencja Sugar & Spice PR – mówi Tomasz Kamyk właściciel agencji. – Nie bez znaczenia jest to, że przez wiele lat w dziennikarstwie zajmowaliśmy się branżą w jakiej działa PanMedia Western – dodaje Adam Bodziak, drugi właściciel Sugar & Spice PR.

Ewa Góralska dyrektor zarządzająca PanMedia Western mówi o powodach podjęcia współpracy z agencją – Firma ta doskonale rozumie specyfikę naszej branży. A co najważniejsze, zna ją również z innej perspektywy niż klasyczna agencja PR, ponieważ założyciele Sugar & Spice przez wiele lat byli dziennikarzami. Nie bez znaczenia była ich kreatywność i odwaga myślenia.

Góralska uważa, że budowanie marki domu mediowego to taki sam proces jak budowanie marek innych produktów – czym PanMedia Western głównie się zajmuje. – Zależało mi na tym, aby działanie to było zdecydowanie bardziej usystematyzowane, niż dotychczas – dodaje dyrektor zarządzająca PMW.

Agencja Sugar & Spice PR pozyskała kontrakt w wyniku działań new businesowych. Umowa podpisana została na czas nieokreślony.

Główni klienci PanMedia Western to grupa ING, Suzuki, OBI, Decathlon, Telepizza i Wawel

źródło/autor: Sugar & Spice Public Relations

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.