Barilla korzysta z rekomendacji Ekspertów Streetcom

przez | 30/05/2010

Barilla, światowy lider w produkcji makaronu, korzysta z rekomendacji konsumenckich promując swoje produkty na polskim rynku. Za prowadzone działania odpowiedzialna jest agencja Streetcom.

Wybór uczestników kampanii został poprzedzony badaniem, przeprowadzonym wśród Ekspertów Streetcom spełniających kryteria grupy docelowej. Badanie miało na celu poznanie świadomości poszczególnych marek i wybór potencjalnych ambasadorów marki Barilla. Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ekspertów, w wieku 25-45 lat, mieszkających w Warszawie, dla których jakość kupowanych produktów ma duże znaczenie. Każdy z nich otrzymał paczkę zawierającą makaron spaghetti, trzy rodzaje sosów – Bolognese, Basilico i Ricotta, minutnik ułatwiający gotowanie oraz ulotki zawierające przepisy i ciekowostki związane z historią makaronu.

Zadaniem Ekspertów jest gotowanie obiadów ze swoimi znajomymi, dzielenie się z nimi produktami Barilla i wymiana opinii na ich temat. Osobiste doświadczenie w produktem pozwoli na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów i zaangażowanie ich w naturalne polecenia.

Na podstawie raportów z rozmów, wypełnianych przez Ekspertów na stronie Streetcom zostanie opracowany szczegółowy raport z kampanii pokazujący m.in. ocenę jakości produktów, smaku, opakowania oraz intencje zakupowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.