Chata Polska i SALES LINK wysyłają na majówkę

przez | 28/05/2010

\SALES LINK będący częścią agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska, po raz kolejny realizuje akcję dla klientów Chaty Polskiej. Głównym nagrodami w zabawie „Majówka z Chatą Polską” są rodzinne wyjazdy do nadmorskiego kurortu. Koncepcję i mechanizm konkursu w całości zaprojektował \SALES LINK, który zajmie się także pełną obsługą akcji.

Aby wziąć udział w konkursie, należy dokonać zakupów w Chacie Polskiej za minimum 20 PLN, a następnie w formie SMS-a, nieprzekraczającego 160 znaków, opowiedzieć o ulubionej formie spędzania majówki. Na autorów najciekawszych odpowiedzi czekają 3 nagrody główne: rodzinne weekendy w hotelu Senator koło Kołobrzegu o wartości 2500 PLN każdy. Dodatkowo do wygrania jest 200 koszy piknikowych.

Koncepcję i mechanizm konkursu zaprojektował \SALES LINK. Ponad to zajął się także kreacją i produkcją materiałów promocyjnych akcji oraz wszelkimi kwestiami technicznymi, prawnymi i logistycznymi.

Konkurs „Majówka z Chatą Polską” jest komunikowany przez materiały POS w miejscach sprzedaży oraz na stronie internetowej www.chatapolska.pl. Akcje wspierają m.in.: Coca Cola, Wedel, Winiary, Tyskie, Rama , Lipton i inne. Konkurs potrwa do 30 maja.

źródło/autor: Q&AConsulting