Ruszyły przygotowania do VI edycji ECCO Walkathonu

11 września na warszawskiej Agrykoli odbędzie się ECCO Walkathon, impreza charytatywna organizowana przez firmę ECCO, duńskiego producenta obuwia. To już szósta edycja tego wydarzenia w Polsce!

Uczestnicy tegorocznego ECCO Walkathonu będą spacerować po Warszawie, po dwóch trasach: o długości 6 i 10 kilometrów. Za każdy przebyty kilometr firma ECCO, duński producent obuwia, organizator akcji, wpłaci 4 złote na konto wybranej przez uczestnika spaceru organizacji charytatywnej. Zebrane fundusze zostaną przekazane na realizację ważnych społecznie projektów realizowanych przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce (wsparcie rodzinnego domu czasowego pobytu „Puchatek” w Biłgoraju), Fundację TVN „nie jesteś sam” (wsparcie projektu budowy Centrum Profilaktyki Nowotworów przy Instytucie Onkologii w Warszawie) oraz organizacji ekologicznej WWF (ochrona naturalnych siedlisk niedźwiedzi polarnych w Arktyce).

– Z roku na rok ECCO Walkathon przyciąga coraz większą liczbę uczestników. W 2009 roku wspólnie spacerowało prawie 20 tysięcy osób, które uzbierały łącznie ponad 700 tysięcy. Ile osób dołączy w tym roku do ECCO Walkathonu? Mamy nadzieję, że pobijemy kolejny rekord! – powiedział Maciej Wyrwas, Marketing & PR Manager ECCO Shoes Poland

Bilety do nabycia w sklepach ECCO na terenie całej Polski od 1 lipca 2010 roku w cenach: dorośli – 15 zł, dzieci – 10 zł. Bilet upoważnia do odbioru pakietu startowego w skład którego wchodzą: plecak, woda, jabłko, przewodnik po trasach, smycz i identyfikator.

Więcej informacji na temat akcji:

www.eccowalkathon.pl

www.facebook.com/eccowalkathon

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu