Rubikom dla LERG SA

przez | 25/05/2010

Z dniem 12 maja 2010 agencja marketingu strategicznego Rubikom rozpoczęła współpracę z jednym z największych polskich producentów w branży chemicznej, LERG SA. Głównym zadaniem agencji będzie pomoc w stworzeniu modelu biznesowego opartego na strategicznym zarządzaniu firmą.

– Przez najbliższych kilka miesięcy przeprowadzimy analizy makro- i mikrootoczenia przedsiębiorstwa oraz badania rynkowe, które pozwolą określić segmentację rynkową dla LERG SA. Ponadto, zajmiemy się stworzeniem długoterminowej strategii marketingowej i sprzedażowej, której efektem ma być wzrost rentowności firmy. To prawdziwe wyzwanie, gdyż mamy do czynienia z przedsiębiorstwem, które nie dostarcza swoich wyrobów konsumentom docelowym. LERG SA zaopatruje w swoje surowce największe firmy światowego formatu, m.in.: Good Year, Ursa, Saint Gobain, Knauf oraz Rockwool, niemniej jednak marketing relacji i wizerunkowa wartość marki odgrywa w tym segmencie bardzo duże znaczenie – wyjaśnia Marcin Gieracz, Partner&Strategic Director agencji Rubikom.

– Rubikom Strategy Consultants jest idealnym partnerem dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw, które potrzebują wsparcia w obszarach strategicznego marketingu i sprzedaży. Jako, że my taką firmą jesteśmy, podjęliśmy decyzję o współpracy właśnie z tą agencją – wyjaśnia kierownik działu marketingu LERG SA, Mariusz Kurek. Mamy nadzieję, że otrzymamy praktyczne wsparcie w zakresie marketing management i wspólnie uda nam się zbudować strategię marketingową na najbliższych kilka lat – dodaje Kurek.

źródło/autor: Rubikom Strategy Consultants