AVIKO w rękach Mediafocus

przez | 25/05/2010

Gdańska agencja Mediafocus wygrała przetarg na obsługę marki Aviko w zakresie food service obejmującym segment HORECA w Polsce i innych krajach CEE (Central & East Europe).

Celem stworzonej i realizowanej strategii komunikacji jest doprowadzenie do jednolitej komunikacji wartości marki w całym regionie. Dodatkowe elementy projektu obejmują również adaptację key visuals na wszystkie rynki CEE, projekt nowej witryny internetowej oraz planowanie działań skierowanych do sił sprzedażowych, dystrybutorów i punktów ostatecznych.

Mediafocus kolejny już raz realizuje również program motywacyjny dla marki Aviko.

Po sukcesach poprzednich programów, podjęto decyzję o reaktywacji sprawdzonej formuły programu motywacyjnego dla dystrybutorów, którego zasady oparte są na dobrze znanych regułach gry w piłkę nożną. Aviko Mundial 2010 objął swym zasięgiem 32 największych dystrybutorów wraz z ich pracownikami – zwycięskie drużyny spotkają się już w połowie maja w meczach na żywo, rozgrywanych na prawdziwym boisku w podpoznańskich Wronkach.

Mediafocus opracowała też unikalną koncepcję wprowadzenia na rynek nowego produktu z portfolio marki Aviko. Agencja stworzyła koncepcję kreatywną, odpowiedzialna jest też za zorganizowanie cyklu oryginalnych prezentacji dla dystrybutorów, wdrożenie programu motywacyjnego dla sił sprzedaży dystrybutora oraz specjalnego program lojalnościowego dla lokali gastronomicznych. Projekt dotyczy wprowadzenia na rynek nowego standardu tzw. szybkiej frytki Turbo Plus, szczególnie ważnej dla lokali gastronomicznych działających w sezonie letnim i zimowym.