Asseco Business Solutions wprowadza na rynek nowe rozwiązanie mobilne: Asseco Ebi Assistance

przez | 25/05/2010

Asseco Business Solutions, firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw i lider na europejskim rynku rozwiązań mobilnych klasy SFA (Sales Force Automation), wprowadza na rynek nową wersję systemu mobilnego – Asseco EBI Assistance. System przeznaczony jest dla rozproszonych struktur organizacyjnych, odpowiedzialnych za realizację usług typu assistance, może też być wykorzystywany przez mobilnych likwidatorów szkód ubezpieczeniowych.

System Asseco EBI Assistance umożliwia kompleksowe zarządzanie procesem realizacji usług serwisowych (w tym usług typu assistance oraz konsjerż). Działa na urządzeniach mobilnych typu palmtop. W pełni automatyzuje procesy związane z obsługą zleceń serwisowych czy też cyklicznych zadań wykonywanych przez pracowników terenowych. Dostępne funkcje systemu Asseco EBI Assistance pozwalają na usprawnienie procesu przyjęcia zlecenia (automatyczne przekazanie zlecenia na urządzenie mobilne), ułatwienie procesu dojazdu na miejsce zlecenia (współpraca z mobilnymi mapami drogowymi), rejestracji i dokumentacji usługi (np. poprzez możliwość dołączenia do formularza serwisowego zdjęć z miejsca zdarzenia).

Asseco Business Solutions jest liderem na europejskim rynku rozwiązań mobilnych wspomagających zarządzanie pracownikami terenowymi. Z rozwiązań mobilnych Asseco Business Solutions korzysta kilkuset dużych klientów, działających na terenie 11 krajów Europy, m.in.: w Polsce, Portugalii, Francji, Grecji, Irlandii, Czechach, Słowacji, na Litwie oraz na Węgrzech.

„Opracowując rozwiązanie Asseco EBI Assistance korzystaliśmy z naszego bogatego know how i doświadczenia, które pozwoliło nam zdobyć pozycję lidera na europejskim rynku rozwiązań mobilnych klasy SFA. Dzięki temu stworzyliśmy rozwiązanie, które w naszej opinii będzie znakomitym wsparciem dla usług serwisowych typu assistance, konsjerż, czy likwidacja szkód. Do wielu funkcji naszego rozwiązania należy m.in. możliwość współpracy z zewnętrznymi systemami klasy „call center”. Dzięki posiadanym funkcjom geolokalizacyjnym system daje również możliwości analizy na mapach cyfrowych danych wprowadzanych przez pracowników odpowiedzialnych za realizację zadań serwisowych” – mówi Paweł Nowak, Dyrektor Produkcji Systemów Mobilnych Asseco Business Solutions S.A.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.