Światowej sławy naukowcy i eksperci w dziedzinie wizualizacji prelegentami konferencji NVIDIA GPU Technology Conference

przez | 24/05/2010

Tegoroczna edycja imprezy GPU Technology Conference (GTX 2010) odbędzie się w dniach 20-23 września (poniedziałek-czwartek) w Centrum Kongresowym San Jose (San Jose Convention Center) w San Jose w Kalifornii.

Podczas konferencji GPU 2010 tym samym czasie i miejscu odbywać się będą równolegle trzy skoncentrowane na GPU konferencje: Emerging Companies Summit, GPU Developers Summit, NVIDIA Research Summit – czyniac z tego wydarzenia ważnym żródłem wiedzy na temat prac i badań prowadzonych z wykorzystaniem procesorów graficznych.

Prelegentów wciąż przybywa – wszyscy zainteresowani mogą zgłosić swoje propozycje do 1-go czerwca br. na stronie GTC Call for Submissions . Rejestracja uczestników GTC 2010 rozpocznie się na w pierwszej połowie czerwca i będzie odbywać się na stronie www.nvidia.com/gtc.

Bloki tematyczne poruszane podczas konferencji GTC 2010 będą obejmować zarówno zagadnienia wykorzystania zarówno obliczenia jak i grafiki w szerokiej gamie dziedzin gospodarki i aplikacji. Pełna lista tematów dostępna jest pod adresem www.nvidia.com/gtc. Tematy obejmują poniższe pozycje:

  • Cloud Computing
  • Wizualizacje komputerowe
  • Flash, HTML 5, WebGL
  • Obliczenia HPC i supercomputing
  • Nauki przyrodnicze
  • Obrazowanie medyczne
  • Raytracing i renderowanie hybrydowe
  • Stereoskopowe 3D
  • Efekty wizualne w filmie i przekazach telewizyjnych

Seminaria poprzedzające konferencję prowadzone będą w poniedziałek 20-go września, czyli w przeddzień inauguracją imprezy. Seminaria obejmują poniższe tematy:

  • Języki programowania , API, nowe narzędzia programistyczne wykorzystywane w obliczeniach GPU
  • C/C++ on the GPU
  • DirectCompute
  • DirectX 11
  • OpenGL
  • OpenCL
  • Stereoskopowe 3D
  • NVIDIA Parallel Nsight dla Microsoft Visual Studio

Oficjalnymi sponsorami konferencji GTC 2010 są m.in. firmy HP, PNY, Microsoft, Supermicro, Next IO, Appro, Amax, GE Intelligent Platforms, SGI oraz Adobe.