Sugar & Spice Public Relations wypromuje markę Bodyych Design

Agencja Sugar & Spice Public Relations podpisała kontrakt dotyczący współpracy z projektantem i producentem oprawek okularowych – marką Bodyych.

Marka Bodyych rozpoczyna obecnie działania wizerunkowo – komunikacyjne na polskim rynku. Firma skupia się na narzędziach z zakresu Public Relations. Celem kampanii jest wypromowanie marki Bodyych i zagospodarowanie klientów poszukujących produktów luksusowych, tworzonych na indywidualne zamówienie. Wśród polskich VIP-ów posiadaniem Bodyychów mogą się pochwalić miedzy innymi Nina Terentiew czy Tomasz Lubert.

Twórcą i właścicielem brandu jest Andrzej Bodych – jedyny polski projektant specjalizujący się w oprawach okularowych i wykonujący je ręcznie. Marka Bodyych Design to przede wszystkim produkty ręcznie rzeźbione, niepowtarzalne i limitowane. Nie ma dwóch identycznych oprawek, jedna seria składa się maksymalnie z czterech sztuk. Projektant spędza długie godziny nad każdą parą okularów. Jako jedyny w Polsce producent oferuje także tego typu oprawki na indywidualne zamówienie.

– Inspiruje mnie sztuka współczesna, moda, a nawet design w motoryzacji. Moje projekty pod względem wzornictwa i kolorystyki zawsze wyprzedzają obowiązujące trendy. Są to wzory odważne, ponadczasowe, w stu procentach oryginalne – mówi Andrzej Bodych, projektant. Jego produkty zdobyły uznanie za oceanem, Amerykanie, którzy cenią sobie oryginalny design i produkty hand made płacą za oprawki nawet 300 dol.

Drugą grupą produktów marki Bodyych są oprawki produkowane taśmowo, a wykańczane ręcznie.

Andrzej Bodych tworzy projekty i produkuje okulary od 30 lat. Jest właścicielem firmy Auster – lidera na polskim rynku oprawek okularowych.

– Szybko poczuliśmy zawodową chemię pomiędzy nami a klientem – twierdzi Tomasz Kamyk, właściciel Sugar & Spice Public Relations – Odpowiada nam osobowość Andrzeja Bodycha, a jego styl myślenia o produkcie i komunikacji jest zgodny z naszą wizją tego czym powinien być współczesny PR. Marka Bodyych Design to wyczucie stylu, indywidualne i twórcze podejście do klienta połączone z dynamiką rozwoju biznesu – dodaje Kamyk.

– Chcemy pracować również z firmami o dużym, ale wciąż nie wykorzystywanym potencjale wizerunkowym, które są otwarte na niebanalne działania komunikacyjne. Interesują nas liderzy średniego i małego biznesu indywidualnie traktujący swoich klientów i kontrahentów. To wszystko znajdujemy w firmie Andrzeja Bodycha. Właściciel Bodyych Design myśli w kategoriach wyrazistej komunikacji swych marek. Tak też pozycjonuje swoją ofertą nasza agencja – mówi Adam Bodziak, współwłaściciel agencji Sugar & Spice Public Relatons.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu