Skoda Auto – Szkoła Auto w wydaniu internetowym

przez | 24/05/2010

W maju Szkoła Auto zaprezentowała się w nowej internetowej odsłonie. Miniony rok obfitował w liczne podróże po Europie, gdzie instruktorzy Szkoły Auto wraz z Irkiem Bieleninikiem poszukiwali najciekawszych i jednocześnie najefektywniejszych praktyk motoryzacyjnych.

Wizyty w Szwecji, Niemczech, Austrii, Danii i Wielkiej Brytanii, zaowocowały bogatym doświadczeniem i niezliczonymi materiałami filmowymi, które prezentują najciekawsze inicjatywy krajów europejskich w zakresie ruchu drogowego.

„ Jestem przekonany, ze wiele rozwiązań, z którymi zetknęliśmy się za granicą, można by bez problemu wdrożyć w Polsce. Filmy, które udostępniamy internautom mają z pewnością charakter edukacyjny, ale dodatkowo mamy nadzieję, że wskażą pewne kierunki rozwoju, np. w zakresie edukacji młodych kierowców” – powiedział Tomasz Piasny, Kierownik Zespołu PR w Skoda Auto Polska S.A.

Na nowej stronie www.szkola-auto.pl, w zakładce „Ucz się z nami” można obejrzeć aż 50 materiałów filmowych, nakręconych w pięciu europejskich krajach. Co kwartał strona www będzie uzupełniana o nowe filmy z kolejnych krajów, np. z Finlandii czy z Francji.

Aby móc oglądać bazę filmów video, należy się zarejestrować.

„Przygotowaliśmy również bardzo atrakcyjne konkursy i loterię dla wszystkich, którzy będą oglądać nasze filmy. W konkursie do wygrania jest 80 szkoleń z zakresu Safe lub Offroad Driving na profesjonalnym torze ADAC Fahrsicherheitszentrum Berlin-Brandenburg pod okiem instruktorów Szkoły Auto. Natomiast w loterii nagrodą jest Skoda Yeti 4×4 1.8 TSI 160 KM” – dodał Tomasz Piasny.

Nagrody w konkursie będą przyznawane co kwartał. Wystarczy zarejestrować się na stronie, oglądać materiały video i rozwiązywać quizy – za każdą z tych czynności przyznawane są punkty. 20 osób z najwyższym wynikiem punktowym w kwartale wygrywa szkolenie!

„Realizacja przeniesienia Szkoły Auto, znanej do tej pory z telewizyjnych produkcji, do wydania internetowego było nie lada wyzwaniem, zarówno w zakresie określenia odpowiedniej formy odcinków jak i sposobu przedstawiania informacji. Przy współtworzeniu koncepcji wykorzystaliśmy nasze doświadczenia z wcześniej prowadzonych projektów e-learningowych. Naszym zamiarem było wypracowanie takiej formuły programu, aby użytkownicy przyswajali wiedzę w sposób nieinwazyjny, a zarazem efektywny – nie zapominając o atrakcyjnej formie przekazu” – powiedziała Natalia Stefaniak z Agencji MUG.

Partnerem projektu Szkoła Auto jest Wirtualna Polska, która na swoich stronach będzie emitowała dużą część filmów dostępnych na www.Szkola-Auto.pl. Dodatkowo na serwisie Wirtualnej Polski pojawią się ekskluzywne materiały oraz specjalny konkurs dla internautów.

Sponsorem projektu jest firma Castrol.

Za współtworzenie koncepcji programu, produkcję materiałów filmowych, kreację i przygotowanie www oraz organizację konkursu i loterii odpowiedzialna jest Agencja MUG.