Cykl imprez klubowych selectD z endorfinami

przez | 24/05/2010

Agencja endorfina events rozpoczęła realizację imprez klubowych „selectD”. Sponsorem cyklu ponad dwudziestu eventów w całej Polsce jest marka premium z portfolio Imperial Tobbaco S.A. Pierwsze dwie imprezy odbyły się w klubach Tiffany’s oraz Karmel w Warszawie. Akcja potrwa do końca września.

Endorfina events zajęła się realizacją wydarzeń z cyklu „selectD” w wyniku wygranego na początku 2010 roku przetargu. Agencja odpowiada także za koncept kreatywny projektu.

Główną ideą cyklu jest przedstawienie grupie docelowej świata marki. Na potrzeby akcji agencja endorfina events opracowała specjalną aplikację, dzięki której konsumenci sami tworzą wizualizacje pojawiające się w całym klubie. Wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym a aplikacja obsługiwana jest za pomocą dużych ekranów dotykowych. Kreowane przez uczestników wizualizacje, poza dobrą zabawą, są też okazją do wygrania atrakcyjnych nagród. Podczas każdej imprezy wyłaniany jest jeden zwycięzca.

To pierwsza promocja tego typu w kanale HoReCa w Polsce. Koncepcja interaktywnej zabawy, w której każdy z uczestników eventu może wcielić się w rolę VJ’a łączy trzy podstawowe cele akcji: interakcję z konsumentem, zbieranie danych osobowych oraz przedstawienie wartości marki. Imprezy odbywać się będą w klubach w 6 największych miastach Polski.

Zapowiedzi i relacje z imprez oraz więcej na temat świata marki można znaleźć również w specjalnie przygotowanym serwisie www.selectd.pl

źródło/autor: endorfina events