Adv.pl z augmented reality dla marki Volvo

przez | 24/05/2010

Agencja interaktywna Adv.pl należąca do Grupy ADV wdraża właśnie pierwszy w Polsce projekt augmented reality w branży motoryzacyjnej. Projekt ten wspiera wprowadzenie na rynek nowego Volvo S60.

Adv.pl odpowiadała za opracowanie technologii augmented reality do broszury interaktywnej obrazującej największe zalety nowego modelu Volvo S60. Każda z czterech stron broszury wykorzystuje inne możliwości rozszerzonej rzeczywistości: prezentację 3D nowego samochodu, wirtualną symulację dostępnej na rynku kolorystyki auta oraz film prezentujący działanie systemu bezpieczeństwa Pedestrian Detection polegającego na rozpoznawaniu obiektów ruchomych na trasie przejazdu auta. Agencja stworzyła video realistyczny model 3D nowego auta od podstaw w oparciu o zdjęcia i dostępne wizualizacje.

„Jako pierwsi na polskim rynku motoryzacyjnym zdecydowaliśmy się na wykorzystanie augmented reality w prezentacji naszego nowego modelu. Volvo S60 to wyjątkowy samochód. Łączy w sobie zarówno bezpieczeństwo, szwedzki design, ale też innowacyjne systemy i rozwiązania techniczne. Augmented reality jako jedna z bardziej zaawansowanych technologii, zrobiła na nas duże wrażenie. Dlatego też postanowiliśmy wykorzystać ją do prezentacji naszego najnowszego modelu – Volvo S60. Broszura wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości trafi do 19 salonów Autoryzowanych Dealerów Volvo w całej Polsce, gdzie nasi klienci osobiście będą mogli wejść do świata rozszerzonej rzeczywistości i z bliska zobaczyć samochód” – mówi Katarzyna Redłowska, Customer Relationship Manager Volvo Polska.

Adv.pl jest jedyną firmą w Polsce, która otrzymała wyłączną licencję francuskiej firmy Total Immersion (lidera globalnego rynku augmented reality) na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanej rozszerzonej rzeczywistości.

źródło/autor: Adv.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.