Scholz & Friends Warszawa przygotowała nową kampanię promocyjną dla marki Mr. Snaki należącej do Frito-Lay

przez | 21/05/2010

Ruszyła kolejna promocja sprzedaży chrupek Mr. Snaki, należących do portfolio Frito Lay Poland. Promocja jest zatytułowana „Wojna Cywilizacji” i została przygotowana przez Scholz & Friends Warszawa.

W promocyjnych opakowaniach chrupek została umieszczona kolekcja 26 zafoliowanych, składanych kart umożliwiających grę. Na kartach znajdują się między innymi wizerunki bohaterów oraz robotów, którym przyjdzie stawić czoła ludzkości.

Promocja trwać będzie do sierpnia. „Wojnie Cywilizacji” towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci niestandardowych materiałów POS oraz kampania telewizyjna.

Etyka w reklamie do młodych odbiorców.

– „Wszystkie działania wokół marki Mr. Snaki skierowane są do młodych konsumentów, stąd wspólnie z Frito-Lay przykładamy szczególną wagę do zasad etyki. Kierujemy się nie tylko polskim Kodeksem Etyki Reklamy, ale również bardzo wymagającymi wewnętrznymi regulacjami Frito-Lay. Staramy się w tym zakresie być dobrym przykładem dla rynku” – stwierdziła Małgorzata Broda, Account Director odpowiedzialna za projekt.

Scholz & Friends Scholz & Friends