Momentum Worldwide i MRM Worldwide dla “Amica Golden Club”

Agencje z Grupy McCann nawiązały współpracę z Amica Wronki S.A. Momentum Worldwide prowadzi program lojalnościowy „Amica Golden Club”, a MRM Worldwide jest autorem platformy internetowej www.goldenclub.amica.pl

„Amica Golden Club” to program lojalnościowy, który powstał z myślą o sprzedawcach. Dobre wyniki sprzedaży produktów marki Amica premiowane będą punktami, które przeliczane są na atrakcyjne nagrody – bonusy pieniężne czy ekskluzywne wyjazdy. Na najlepszych czeka wyjątkowy, egzotyczny wyjazdy do Dubaju. Do dyspozycji sprzedawców jest także specjalna platforma e-learningowa – za uczestnictwo w wirtualnych szkoleniach można zdobyć dodatkowe punkty.

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide jest autorem platformy komunikacyjnej programu, odpowiada za obsługę programu „Amica Golden Club”, komunikację SMS’ową oraz przygotowanie i produkcję materiałów promocyjnych, takich jak foldery informacyjne czy welcome packs. Agencja interaktywna MRM Worldwide stworzyła platformę internetową www.goldenclub.amica.pl, która nie tylko informuje o programie, ale pozwala także na systematyczne sprawdzanie stanu zgromadzonych punktów.

Autorem platformy e-learningowej jest agencja interaktywna MUG.

Program „Amica Golden Club” ruszył w kwietniu 2010r. i zakończy się w grudniu 2010r.

źródło/autor: Momentum Worldwide

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu