21 portali branżowych współpracuje z Firmy.net

przez | 21/05/2010

Aż 21 portali branżowych współpracuje już z internetowym katalogiem firm – Firmy.net. Małe i średnie firmy zarejestrowane w katalogu mogą dzięki partnerstwom skutecznie zaistnieć w serwisach ze swojej branży. Zyskują także użytkownicy portali partnerskich, otrzymujący dostęp do przydatnych informacji o podmiotach z branży.

Ze względu na ograniczone budżety na promocję, małe i średnie firmy rzadko stać na kosztowne kampanie na wielu portalach branżowych jednocześnie. Sieć partnerstw strategicznych Firmy.net pozwala mniejszym firmom zaistnieć wszędzie tam, gdzie informacje o nich są najbardziej poszukiwane – w serwisach związanych z ich branżą. W serwisach partnerskich prezentowane są wszystkie firmy z danej branży zarejestrowane w Firmy.net – nawet te, które posiadają jedynie bezpłatny wpis. Dla firm oznacza to nawet kilkukrotne zwiększenie zasięgu promocji bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Dzięki specjalnym wyszukiwarkom użytkownicy portali partnerskich – w szybki i prosty sposób – mogą odnaleźć interesujące ich informacje o firmach i profilu ich działalności. Wystarczy, że wpiszą do wyszukiwarki odpowiednie zapytanie. I tak – osoba chcąca kupić mieszkanie, na portalu Nieruchomosci-online.pl, poza ogłoszeniami, znajdzie także najbliższe biuro notarialne, ślusarza, czy chociażby firmę przeprowadzkową. Przedsiębiorcy odwiedzający portal Przepisnabiznes.pl odnajdą tam zarówno prezentacje firm, z którymi mogą nawiązać kontakty handlowe, jak i salony mebli biurowych. Z kolei fani motoryzacji na Forumsamochodowe.com znajdą m.in. najbliższą stację paliw oraz komis samochodowy.

„Rozbudowując sieć partnerską, realizujemy naszą misję kompleksowej promocji firm w internecie. Jest to korzystne rozwiązanie zarówno dla firm z katalogu, które mają okazję dotrzeć do rzeszy nowych odbiorców, jak i dla partnerów, którym udostępniamy informacje dopasowane do ich tematyki oraz grupy docelowej. Wzbogacając swoją zawartość o tak funkcjonalne narzędzie, serwisy partnerskie mogą zatrzymać użytkowników dłużej na swoich stronach i zyskać w ich oczach miano centrum wiedzy o danej branży” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.

Serwisy partnerskie, korzystające obecnie z bazy danych Firmy.net to: Autoaukcje.pl, Autoteam.pl, DI.pl (Dziennik Internautów), Dobrakuchnia.com, Eszukam.pl, Forumsamochodowe.com, Forumzdrowia.pl, Furious.pl, Infor Expert (Moja Firma Infor), Infornext.pl (Wieszjak.pl), InvestMap.pl, IPO.pl, Iwoman.pl, Money.pl, Nieruchomosci-online.pl, Oferty-Dom.pl, PrzepisNaBiznes.pl, Rolnicy.com, Rynek.net, Tipy.pl, Wakacjeipodroze.pl.