Nowa osoba w Netizens Peppermint

przez | 19/05/2010

Do zespołu agencji Netizens Peppermint dołączyła Marta Spychalska, która objęła stanowisko copywritera i tym samym dołączyła do działu kreacji w biurze warszawskim.

Dotychczasowe doświadczenie zawodowe Marta Spychalska zdobywała m.in. w agencjach Leo Burnett oraz Grey Worldwide. Jest współautorką „Słownika sloganów reklamowych”, wydanego w PWN zbioru polskich haseł reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 20 lat. Publikowała teksty naukowe i publicystyczne m.in. w wydawnictwie PAN, WSiP i „Polityce”.

Marta Spychalska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz filologii polskiej w ramach Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie miłośniczka kotów i autorka bloga kociarstwo.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.