„Jedyna taka” kampania Lisnera

przez | 19/05/2010

19 maja rusza nowa kampania reklamowa marki Lisner pod hasłem „Salateria. Jedyna taka.” Akcja potrwa 5 tygodni . Emisje spotu „Kucharze” widzowie zobaczą w TVN, TVN7, TVN mix, TVP1, TVP2, TVP Info, TV4, Polsat oraz w pakietach At Media i Discovery.

Salateria to nowa sub-marka sałatek firmy Lisner. Linia obejmuje 16 nowych smaków sałatek warzywnych i rybnych, m.in.: włoską, wegetariańską, grecką, hawajską z tuńczykiem, japońską z surimi i wiele, wiele innych oryginalnych kompozycji.

Autorem spotu jest Agencja Reklamowa GPD Advertising. Film opowiada o tym, w jaki sposób powstają są w Lisnerze sałatki: z pasją, zaangażowaniem, użyciem najlepszych, świeżych składników: ryb, warzyw i przypraw. Każda porcja sałatki jest przygotowywana, jakby była tą jedyną. Na ekranie pojawią się 30 sekundowe wersje reklamy i jej 15 sekundowe skróty.

Lisnera reprezentuje Dyrektor ds. marketingu Zbigniew Pieńkosz.

Ze strony agencji za projekt odpowiadają:

  • Mariusz Radecki – creative director
  • Katarzyna Matuszyk – copywriter
  • Sylwia Jurkiewicz – account manager

Film wyprodukował dom produkcyjny BOMAYE.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.