Ruszyła nowa kampania reklamowa Rachunku Zarabiającego w Alior Banku

przez | 18/05/2010

Wystartowała kampania reklamowa, promującą Rachunek Zarabiający dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Jego użytkownicy nie ponoszą opłat za prowadzenie rachunku, a także zyskują możliwość otrzymania comiesięcznej premii.

Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą , którzy zdecydują się skorzystać z oferty Alior Banku, nie będą ponosić opłat z tytułu prowadzenia konta i otrzymają co miesiąc 10 przelewów internetowych gratis. Wydanie karty debetowej MasterCard Business do konta jest także bezpłatne. Ponadto za każdy miesiąc, w którym średnie miesięczne saldo na rachunku firmy wyniesie 9 000 zł i więcej, Alior Bank wypłaci premię w wysokości 50 zł. Zatem w ciągu roku przedsiębiorca może zyskać dodatkowe 600 zł.

„Od 2008 roku notujemy słabnącą aktywność konkurencji w zakresie promocji rachunków dla osób prowadzących działalność gospodarczą. W pierwszym kwartale 2010 żaden z banków nie zdecydował się na kampanię tego typu produktu w mediach tradycyjnych. To okazja, którą warto wykorzystać. Tym bardziej, że dysponujemy atrakcyjną i unikalną ofertą trafiającą w potrzeby grupy docelowej.”– mówi Bartosz Niemaczek, Menedżer ds. Zarządzania Marką w Departamencie Marketingu i PR Alior Banku

Wiodącym medium trwającej kampanii jest Internet, wsparty taktyczną kampanią w prasie i w radiu.

Banery reklamowe zostaną wyemitowane na największych polskich portalach a także na portalach tematycznych. Emisje te będą wsparte masową wysyłką e-maili reklamowych oraz targetowanymi działaniami reklamowymi w wyszukiwarce Google.

Reklamy Rachunku Zarabiającego pojawią się w prasie – w dziennikach ogólnopolskich, w tym biznesowych, tygodnikach opinii, magazynach telewizyjnych (także w prasie lokalnej). Spoty radiowe Alior Banku będzie można usłyszeć w rozgłośniach ogólnopolskich oraz w stacjach lokalnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej od 24 maja 2010 roku. Zaplanowano także kilka niestandardowych działań BTL.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MAXUS.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.