Wsparcie serwisowe NETGEAR Polska dla Klienta Biznesowego

przez | 17/05/2010

NETGEAR dołączył do nielicznego wciąż grona firm, które oferują swoim Klientom pełen zakres usług serwisowych. W USA przez całą dobę istnieje możliwość uzyskania telefonicznego bądź mailowego wsparcia technicznego. W Polsce działa już system, dzięki któremu w razie awarii nowe, zastępcze urządzenie dostarczane jest do końca następnego dnia roboczego.

Specjaliści z NETGEAR rozumieją doskonale, że bezawaryjność i płynne działanie sieci jest jedną z podstaw sprawnie działającej firmy czy instytucji. Mimo faktu, iż urządzenia NETGEAR należą do jednych z najmniej awaryjnych, czasem zdarzają się usterki, które wpływają na pracę całego przedsiębiorstwa. Bardzo ważna w takiej sytuacji jest możliwość szybkiego powrotu do stabilnej pracy sieci, dlatego NETGEAR Polska oferuje swoim Klientom biznesowym nowe, lepsze warunki wsparcia serwisowego: XpressHW.

XpressHW jest to usługa, dzięki której na miejsce uszkodzonego urządzenia zostanie dostarczone takie samo, nowe, do końca następnego dnia roboczego. Dzięki temu utrudnienia w pracy będą ograniczone do minimum, co nie powinno znacząco wpłynąć na wyniki firmy. Usługę XpressHW wykupić można w formie trzyletniego kontraktu, na podstawie kategorii produktów, w jakie wyposaża się firma.

źródło/autor: buzzair

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.