McCann Erickson i Kod Młodości L’Oréal Paris

przez | 17/05/2010

L’Oréal Paris wprowadza na rynek przełomową linię kosmetyków Kod Młodości z opatentowaną technologią Pro-Gen™ stworzoną, aby aktywować „geny młodości” skóry. Agencja reklamowa McCann Erickson odpowiedzialna jest za adaptację reklam centralnych oraz lokalne kreacje, które wypromują ten przełomowy produkt.

Kod Młodości to efekt dziesięciu lat badań naukowych i współpracy Działu Badań Zaawansowanych L’Oréal z niezależnymi zespołami medycznymi. Zbadali oni różnice pomiędzy genami skóry młodej i dojrzałej i stwierdzili, że z wiekiem aktywność genów spada i skóra regeneruje się wolniej. W ten sposób powstała rewolucyjna linia kosmetyków Kod Młodości, która dzięki technologii Pro-Gen™ i Adenozynie zwiększa zdolność skóry do regeneracji i widocznie przedłuża jej młodość. W skład linii wchodzi krem na dzień, krem pod oczy oraz koncentrat.

Agencja McCann Erickson Polska przygotowała kampanię, która koncentruje się na prezentacji linii Kod Młodości i jej spektakularnych rezultatów przebadanych nie tylko w testach klinicznych z udziałem niezależnych zespołów medycznych, ale też przez same konsumentki. Kreacja podkreśla nowoczesność produktów i przełomowość zastosowanej w nich technologii.

Kampania reklamowa będzie realizowana w prasie, telewizji, Internecie i outdoorze. Pierwsze numery wybranych pism poradnikowych i handlowych z wykorzystaniem niestandardowych formatów pojawiły się na rynku pod koniec kwietnia 2010 r. Reklama telewizyjna emitowana jest od 19 kwietnia 2010r., a outdoorowa pojawi się na frontlightach i backlightach w maju.

źródło/autor: McCann Erickson