Marka Huggies® inicjatorem pierwszego serialu internetowego o macierzyństwie

przez | 17/05/2010

6 maja 2010 roku na platformie www.niezlamama.pl i www.niezlamama.edziecko.pl został wyemitowany pierwszy odcinek serialu internetowego „Nie-zła mama”. Inicjatorem i sponsorem projektu jest producent marki Huggies®.

„Nie-zła mama” to pierwsza internetowa produkcja, której bohaterką jest mama-debiutantka. Jej perypetie w humorystyczny sposób pokazują, jak zmienia się świat kobiety, kiedy w jej życiu pojawia się dziecko. Poprzez zaangażowanie w serial marka Huggies® chce wspólnie z początkującymi rodzicami celebrować to co najwspanialsze w pierwszym okresie macierzyństwa oraz ojcostwa. Jednocześnie pragnie zwrócić uwagę i otwarcie mówić o trudnościach i wyzwaniach związanych z pielęgnacją i troską o zdrowie dziecka. Historia głównej bohaterki serialu „Nie-zła mama” nawiązuje do świata konsumentki marki Huggies®. Bohaterka, jak każda młoda mama, przeżywa mnóstwo emocji związanych z rodzicielstwem. Stara się pogodzić wybuch pozytywnych uczuć oraz niezwykłą więź jaka łączy ją z córeczką z byciem aktywną zawodowo, atrakcyjną kobietą. – mówi Inga Songin, Marketing Manager, Personal Care Poland&Central Europe, Kimberly-Clark. Marka Huggies® wspiera inicjatywy obrazujące prawdziwe macierzyństwo, nie przekoloryzowane, nie cukierkowe – dodaje Inga Songin.

Serial „Nie-zła mama” liczy szesnaście odcinków, które opowiadają historię Ewy, debiutującej mamy. Widzowie serialu mogą zobaczyć jak silna, niezależna kobieta przystosowuje się do nowej sytuacji, stopniowo nabiera pewności siebie, by finalnie odczuwać ogromną radość z bycia mamą. Przedpremierowy pokaz serialu odbył się 27 kwietnia w warszawskiej KINOTECE, premiera pierwszego odcinka on-line w czwartek, 6 maja na stronach www.niezlamama.pl i www.niezlamama.edziecko.pl. Kolejne odcinki będą umieszczane na platformie w każdy poniedziałek i czwartek.

Producentem wykonawczym serialu jest grupa A2 Multimedia, koordynatorem projektu jest Mindshare Polska, a za wsparcie PR odpowiada Euro RSCG Sensors. Partnerem serialu jest Agora SA.

źródło/autor: Euro RSCG Sensors