Agencja reklamowa Totem dla marki Revium

przez | 17/05/2010

Agencja reklamowa Totem opracowała identyfikację wizualną nowej marki dermokosmetyków dla cery dojrzałej Revium.

Revium to wielopłaszczyznowa kuracja dla skóry kobiet po 40. roku życia, o obniżonej jędrności i elastyczności oraz z widocznymi zmarszczkami. Kuracja Revium stworzona została na bazie cenionych od tysiącleci w Japonii alg Wakame, które wraz z metabolitem witaminy PP powodują redukcję zmarszczek, chronią przed utratą wilgoci i powstawaniem podrażnień.

Revium to kolejna linia kosmetyków z portfolio firmy Pharmena SA, konsekwentnie realizującej swoje plany rozwoju poprzez wzbogacanie i poszerzanie oferty.

Logo nowej marki, linia opakowań, komplet materiałów BTL oraz produktowa strona www powstały w agencji reklamowej Totem.

Celem prac projektowych było opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej, oddającej nowoczesny, elegancki i kobiecy charakter marki. Najważniejszym wyzwaniem przy realizacji było uwzględnienie w projektach nawiązań do kultury Japonii, skąd pochodzi jeden z głównych składników kosmetyków Revium.

Dział kreacji agencji Totem zaproponował opakowania proste i estetyczne. Charakterystycznym elementem, występującym zarówno na opakowaniach, jak i w materiałach BTL, są kwiaty przypominające kwiat wiśni, które nawiązują do kultury Japonii i podkreślają kobiecy charakter marki.

Łatwo rozpoznawalny logotyp powstał jako odwołanie do japońskiej sztuki kaligrafii. Idealnie współgra i stanowi spójną całość z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej marki.

Marka Revium to kolejna marka z portfolio Pharmeny, za której identyfikacje wizualną odpowiada agencja Totem. Wcześniej agencja pomogła wprowadzić na rynek cztery inne marki dermokosmetyków: Dermenę (linię kosmetyków do pielęgnacji włosów), Thermi (żel pielęgnacyjno-łagodzący dla skóry narażonej na podrażnienia słoneczne i termiczne) ACCOS (kosmetyki łagodzące skutki trądziku pospolitego) i allerco (kosmetyki do pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii).

źródło/autor: Totem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.