Izmałkowa Consulting pozyskuje nowych klientów i wzmacnia zespół realizujący badania etnograficzne

przez | 16/05/2010

Wzrasta zainteresowanie polskich marketerów badaniami etnograficznymi. Izmałkowa Consulting prowadzi obecnie kilka dużych projektów, w których bada zachowania konsumentów w ich natrralnych środowiskach: mieszkaniach, pracy, podczas zakupów czy rodzinnych spotkań, w czasie zabawy itd.– Najszybciej badania etnograficzne przyjęły się w branży FMCG oraz usługach. Dzisiaj sporo zapytań otrzymujemy od firm farmaceutycznych, telekomunikacyjnych i instytucji finansowych – mówi Julia Izmałkowa, która w 2005 r. stworzyła pierwszą w Polsce firmę specjalizującą w badaniach etnograficznych. Izmałkowa Consulting rozpoczęła niedawno współpracę m.in. z Lukas Bank i Nestle.

Firma wzmocniła też zespół badawczy i dział obsługi klienta. Koordynacją procesu badawczego zajmie się Barbara Kuś-Saxton, która dotychczas pracowała m.in. w Goal w Nowym Jorku oraz w warszawskiej agencji Human Sens. Nowym account managerem, odpowiedzialnym za obsługę klientów biznesowych, została natomiast Aleksandra Górka, która doświadczenia zdobywała w zagranicznych jednostkach fińskiego koncernu Ruukki oraz amerykańskiej korporacji UPS. Biurem Izmałkowa Consulting od października zarządza natomiast Agnieszka Fabisiewicz, wcześniej pracująca w Danone i Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych.

źródło/autor: Sparing Communication