Siemens varioExpert Cup – I edycja turnieju tenisowego

przez | 14/05/2010

Siemens, producent AGD, organizuje 20 maja w Warszawie na kortach Warszawianki turniej tenisowy Siemens varioExpert Cup, z udziałem gwiazd tenisa, mediów i biznesu.

Gwiazdami turnieju będą Mariusz „Fryta” Fyrstenberg oraz Marcin „Matka” Matkowski – jeden z najlepszych debli tenisowych świata, którzy po raz pierwszy w historii będą grać przeciwko sobie. Gościem specjalnym Siemens varioExpert Cup będzie światowej sławy tenisista Ellis Ferreira – mistrz Australian Open, wicemistrz US Open i triumfator Masters Cup.

Inauguracyjny mecz turnieju rozegra Siemens Tenis Team w składzie Marcin Matkowski, Mariusz Fyrstenberg (najbardziej utytułowani i doświadczeni w teamie), Marcin Gawron (młody tenisista, finalista juniorskiego Wimbledonu) i Philip Gresk (14-latek, Mistrz Polski w swojej kategorii wiekowej). Siemens Tenis Team to nowy projekt łączący w sobie doświadczenie z młodością. Ma on na celu wspieranie młodych tenisowych talentów. Starsi gracze pomagają młodym kolegom i wytyczając im nowe cele, które pomogą im w osiągnięciu sukcesu. Goście turnieju obejrzą również mecz pokazowy Matkowskiego i Fyrstenberga z zawodnikami ELIOS 2010, którym będą kibicować Bogusław Linda i Joanna Brodzik, ambasadorzy ELIOS 2010. W trakcie turnieju odbędzie się również konferencja prasowa deblistów, ostatnia przed turniejem Roland Garros. Na turniej zaproszone zostaną również dzieci ze szkół tenisowych, dla których przewidziane są warsztaty i liczne konkursy.

W Siemens varioExpert Cup weźmie udział wielu zawodników, wśród których zobaczymy m.in.: Alicję Resich-Modlińską, Urszulę Dudziak, Tomasza Smokowskiego czy Andrzeja Suprona. Nagrodą w turnieju będzie rozegranie meczu z Matkowskim i Fyrstenbergiem, co dla miłośników tenisa jest dużym wyróżnieniem. Imprezę będą komentować Lech Sidor z Eurosportu i Tomasz Wolfke z telewizji nSport.

„Siemens varioExpert Cup będzie imprezą cykliczną. W tym roku I edycja turnieju zbiega się z nawiązaniem współpracy sponsorskiej z polskimi deblistami: Mariuszem Fyrstenbergiem i Marcinem Matkowskim, którzy są twarzą najnowszej kampanii pralek Siemens z systemem varioExpert” – mówi Rafał Rudziński, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy BSH.

Specjalnie na potrzeby kampanii promującej turniej powstała strona internetowa www.siemensvarioexpert.com , gdzie można m.in. rozegrać mecz tenisowy i wygrać nagrody. Informacje o Siemens varioExpert Cup pojawią się na Google Adwords, Google Adsense, na stronach sport.pl i gazeta.pl. Rówolegle ruszyła kampania informcyjna na Facebooku, Twitterze i Blipie. Do promocji turnieju wykorzystane zostaną również ulotki i plakaty w klu-bach tenisowych oraz mailingi i newslettery do klientów marki Siemens i sponsorów turnieju. W Radiu Zet i Chilli Zet odbędzie się również kampania informacyjna, połączona z kon-kurskem sms.

Relację z turnieju będzie można obejrzeć na Canal+, na Twitterze i Blipie oraz przeczytać na łamach magazynu Party i Viva!

Partnerem strategicznym turnieju jest RWE. Partnerami wydarzenia zostali również Polski Związek Tenisa, Europejskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych ELIOS 2010, Mercedes-Benz Warszawa, Villeroy&Boch, Adidas, Prince, Gino Rossi, Carte Noire, Restauracja Porto Praga oraz Nałęczowianka. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: sport.pl, CANAL+, miesięcznik Tenis, Party, Chili ZET i Arbo Media.

Wiecej szczegółow na temat turnieju na stronie www.siemensvarioexpert.com .

źródło/autor: BSH