SAREscript już dostępny

przez | 13/05/2010

11 maja br. w warszawskim Hotelu Hilton odbyła się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona w pełni zagadnieniom e-mail marketingu. W trakcie spotkania zaprezentowano nowatorskie rozwiązanie SAREscript, które istotnie rozszerza możliwości komunikacji przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. Organizatorami wydarzenia było SARE i agencja Bluerank.

Tematem przewodnim konferencji „E-mail marketing 2010” była premiera nowego, długo oczekiwanego na polskim rynku języka skryptowego SAREscript, który wspomaga system wykorzystujący pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji z konsumentami. Ponad 250 uczestników spotkania, w tym dziennikarze oraz specjaliści ds. marketingu z całej Polski, miało okazję zapoznać się z innowacyjną technologią, wprowadzająca nową jakość w systemach do e-mail marketingu.

Język SAREscript stanowi otwartą platformę deweloperską, umożliwiającą proste i samodzielne stworzenie kilkudziesięciu nowych funkcjonalności, odpowiadającym aktualnym potrzebom użytkownika. System ten wprowadza szereg istotnych udoskonaleń z punktu widzenia komunikacji one-to-one. Bezpośrednim efektem nowego podejścia do e-mail marketingu zawartym w SAREscript jest możliwość dostosowywania treści wysyłanych wiadomości do preferencji i zarejestrowanych zachowań użytkowników. SAREscript został zaprezentowany przez zespół ekspertów z działu IT SARE. Prace nad rozwiązaniem trwały ponad 6 miesięcy.

Do jednych z kluczowych innowacji należy funkcja tworzenia dynamicznej treści, dzięki której poszczególne elementy (np. treść, temat, czy grafika) bądź całe bloki wiadomości wysyłanej w oparciu o SAREscript są dopasowane do indywidualnych cech i profilu odbiorcy. Do nowych możliwości oferowanych przez SAREscript należą także funkcje wykorzystania kodów pocztowych subskrybenta do geotargetowania oferty handlowej oraz umieszczanie w treści wiadomości indywidualnych kodów kreskowych, umożliwiających mierzenie efektów kampanii rabatowych. Ponadto, dzięki możliwości indywidualnego ustawiania harmonogramu, każda wiadomość e-mail może być wysyłana automatycznie w zależności od wystąpienia określonego warunku (np. w dniu urodzin).

SAREscript wyróżnia się także innowacyjnym podejściem do obsługi platformy. Pomysłodawcy rozwiązania przygotowali zestaw specjalnych interfejsów, które umożliwiają korzystanie z SAREscript przez osoby nie posiadające specjalistycznej wiedzy technicznej. Ponadto w systemie umieszczone zostały video-tutoriale, demonstrujące sposób tworzenia poszczególnych funkcji, a także manual i pełna dokumentacja techniczna. Przybliżeniu rozwiązania jego użytkownikom posłuży także cykl szkoleń i konferencji.

Partnerem spotkania była platforma Livingmedia, a patronat branżowy objęli IAB Polska oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Patronami medialnymi byli: Radio PIN, Mediarun.pl, Epr.pl, Money.pl oraz Mediamixer.pl.

Materiały konferencyjne „E-mail marketing 2010” są dostępne na stronie www.sare.pl/SAREscript

źródło/autor: SARE