pkt.pl promuje serwis Dla domu

przez | 13/05/2010

Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji www.pkt.pl oraz wydawca książek telefonicznych – rozpoczęła kampanię reklamową promującą serwis www.dladomu.pkt.pl, który oferuje dostęp do informacji o firmach z branży budowlanej. Reklamy najnowszego produktu pkt.pl pojawią się w maju i czerwcu 2010 w prasie, radiu, internecie oraz na billboardach w całym kraju.

Najnowszy serwis firmy pkt.pl – www.dladomu.pkt.pl – to baza zawierająca ponad 360.000 firm świadczących usługi nie tylko w zakresie budowy i remontu domu, lecz także wystroju wnętrza czy aranżacji ogrodu. Nowa wyszukiwarka zawiera podział na branże oraz wiele kategorii, dzięki którym niezwykle proste jest znalezienie producentów mebli dziecięcych, elementów wyposażenia kuchni, łazienki czy biura, a nawet sprzętu AGD.

„Startujemy z najnowszym serwisem, który mamy nadzieję przypadnie do gustu naszym użytkownikom. Komunikaty reklamowe na ten temat, emitowane w najważniejszych dla nas mediach, mają na celu rozpowszechnienie naszego produktu wśród osób urządzających mieszkania lub budujących dom. Hasłem przewodnim najnowszej kampanii reklamowej pkt.pl jest slogan „Specjalista na kliknięcie”, co doskonale oddaje łatwość nawigowania i wyszukiwania firm w naszym serwisie”  powiedział Grzegorz Kudlak, Kierownik ds. Promocji i PR w pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Kampania jest skierowana do osób, które planują remont lub budowę domu, bądź szukają pomysłu na zmianę wnętrza. Promocję serwisu www.dladomu.pkt.pl rozdzielono na różnego typu nośniki  reklamy pojawią się na billboardach w największych miastach w Polsce, a także w prasie branżowej oraz w tematycznych portalach internetowych. Kampania zakłada też emisję spotów radiowych w takich rozgłośniach, jak Radio Zet czy Radio PiN. Za pomysł i realizację projektu odpowiada Agencja Open oraz Dział Marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.