Leroy Merlin Polska inwestuje w kanał YouTube

przez | 13/05/2010

Spółka zależna Grupy ADV SA – Adv.pl Sp. z o.o. – wdrożyła dla Leroy Merlin pierwszy, tematyczny, długofalowy kanał YouTube profesjonalnie doradzający w zakresie budowania, majsterkowania, projektowania ogrodu i wystroju wnętrz.

Leroy Merlin zdecydowało się na wykorzystanie popularnego kanału YouTube jako eksperckiej, przemyślanej platformy komunikacji dla osób, które potrzebują instrukcji i inspiracji w czasie budowy domu, projektowania mieszkania czy aranżacji ogrodu. Spółka Adv.pl jako ekspert w dziedzinie e-marketingu zaproponowała odpowiedni dobór narzędzi w kanale YouTube.

„Dostrzegliśmy brak takiego miejsca w sieci, a YouTube okazał się idealnym ze względu na możliwość wizualizacji profesjonalnych rad za pomocą technologii video. Nasz kanał, w którym kierujemy się misją Od inspiracji do realizacji, ma pełnić funkcję stałego, praktycznego kanału tematycznego, nie jednorazowej kampanii”. – powiedział Przemysław Porada, Szef Projektu Internetowego Leroy Merlin.

Aktualnie w kanale http://www.youtube.com/user/leroymerlinpolska znajduje się prawie 200 filmów instruktażowo-doradczych, a kolejne serie tematyczne będą dodawane sukcesywnie. Oprócz nich kanał został wzbogacony o najnowszą ofertę produktów Leroy Merlin, forum dyskusyjne oraz FotoForum Inspiracje. Kanał z filmami w Internecie uzupełnia działania doradcze dla klientów realizowane w serwisie www.leroymerlin.pl.

źródło/autor: ADV

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.