Konsulting Public Relations poparty badaniami? Po raz pierwszy w Polsce

przez | 13/05/2010

Magda Gieorgica – ceniony konsultant wizerunkowy i coach oraz Marcin Duma – prezes najszybciej rozwijającej się firmy badawczej w Polsce: Instytutu Badania Opinii Homo Homini – zainaugurowali otwarcie pierwszej w Polsce firmy doradczej specjalizującej się w zakresie optymalizowania procesów komunikacyjnych – Consulting Concept®

Consulting Concept® opracowuje rekomendacje w oparciu o unikalną analizę ComAud®, która pozwala kształtować wizerunek osób, firm i marek tak, by przekładał się on na wymierne efekty przy minimalnym budżecie.

Consulting Concept® jako jedyny w kraju dysponuje kompleksowym zapleczem badawczym (badania ilościowe i jakościowe), dzięki współpracy z prestiżowym Instytutem Badania Opinii Homo Homini.

Consulting Concept® oferuje też pełen pakiet działań coachingowych, co w połączeniu z konsultingiem wizerunkowym sprawia, że klienci firmy otrzymują kompleksowe wsparcie w zdefiniowaniu potrzeb, sprecyzowaniu celów i określeniu planu ich osiągnięcia.

źródło/autor: Consulting Concept

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.