Hyundai buduje kanał sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w oparciu o AB S.A.

przez | 13/05/2010

AB S.A. – jeden z największych dystrybutorów IT i elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej poinformował o podpisaniu umowy z firmą Hyundai. Na jej mocy spółka AB została dystrybutorem telefonów komórkowych oraz aparatów fotograficznych marki Hyundai na Polskę, Czechy i Słowację. Nowy producent w portfelu AB wpisuje się w strategię spółki, polegającą na budowaniu komplementarnej oferty i dostarczaniu partnerom handlowym jak najszerszego zestawu technologii.

– Współpraca z firmą Hyundai uzupełnia potfolio naszych produktów w segmencie telefonii komórkowej oraz aparatów fotograficznych. Zaoferujemy naszym partnerom bardzo ciekawe i tanie rozwiązania. W ofercie AB dostępne będą między innymi telefony obsługujące dwie karty SIM oraz telefony przeznaczone dla seniorów. – powiedział Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy AB SA.

– Firma Hyundai rozszerza swoją działalność na europejskim rynku. Sprzedaż powierzamy profesjonalistom, szczególnie doświadczonym w handlu tego typu produktami. Dzięki rozbudowanej sieci partnerów współpracujących z AB wiele firm uzyska łatwy dostęp do naszych produktów. Będą one dostępne na terenie Polski, Czech i Słowacji. – powiedział Christian Kirchner, Managing Direktor Hyundai Technologies.

W ofercie AB dostępne będą telefony dualowe, telefony dla seniorów, tanie telefony dotykowe dla młodzieży oraz aparaty fotograficzne.