Grey Warszawa twórcą kampanii Lenor dla Europy Środkowej i Wschodniej

przez | 13/05/2010

Lenor, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek Procter&Gamble, odświeża, wchodzącą w portfolio marki Lenor, linię Aromatherapy Microcapsules. Nowe produkty są wzbogacone o innowacyjną formułę mikrokapsułek zapachowych. Agencja reklamowa Grey Warszawa była odpowiedzialna za stworzenie kampanii promującej Lenor Aromatherapy Microcapsules w większości krajów regionu CEE.

Kampania reklamowa Lenor Aromatherapy Microcapsules, stworzona przez warszawski odział Grey jest obecna w Polsce, krajach bałtyckich, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech i Ukrainie. Reklamy pozostaną w emisji do końca września. Oprócz spotów TV, kampania, w zależności od kraju, będzie obecna jako print, outdoor lub przy wykorzystaniu obydwu tych nośników jednocześnie. Poza komunikacją ATL, Grey zaprojektował na rzecz marki Lenor Aromatherapy Microcapsules materiały POS dla punktów sprzedaży w regionie.

„Praca nad projektem dla tak wielu krajów, była dla nas zarówno wyzwaniem jak i cennym doświadczeniem. Długoletnia obsługa marki Lenor i nabyte dzięki niej wiedza pozwoliły nam stworzyć uniwersalną, trafiającą do wyobraźni kampanię, dopasowaną do potrzeb różnych rynków Europy Środkowej i Wschodniej. Naszą ambicją są kolejne regionalne projekty.” – mówi Roksana Odyjas, Account Director Grey Warszawa.

Nad powstaniem nowej kampanii Lenor ze strony Grey Warszawa czuwały Roksana Odyjas oraz Agnieszka Roszczęda, a regionalną strategię kampanii stworzyła Ewelina Sęk, Regional Strategic Planner Grey Warszawa. Za kreację odpowiadały Zofia Nowak, Renata Bujanowska i Karolina Kubczak, których pracę koordynowali Dyrektorzy Kreatywni – Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek.

W ramach obsługi ATL Procter&Gamble, Grey Warszawa stale rozwija swoje kompetencje jako headoffice dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej. W zeszłym roku agencja stworzyła regionalną kampanię Lenor Parfumelle, która odniosła duży sukces i otrzymała nagrodę ‘Silver Award’ w kategorii ‘Best Holistic Campaign’ przyznawaną przez Team P&G wchodzący w skład grupę WPP. Jednoczęśnie sam produkt w Polsce zdobył ogromną popularność zdobywając nagrodę ‘Super Produkt 2009’ przyznawaną przez magazyn ‘Świat Kobiety’. Warszawskie biuro Grey jest także odpowiedzialne za tworzenie kreacji dla Europy Środkowej i Wschodniej na rzecz marki Pantene.