giftsonline.pl bije rekordy popularności

przez | 13/05/2010

Internetowa wyszukiwarko-porównywarka artykułów promocyjnych – giftsonline.pl – bije rekordy popularności! Już dzień po oficjalnym uruchomieniu serwisu, liczba odwiedzin na stronie www.giftsonline.pl wzrosła ponad pięciokrotne. Równie dynamicznie rośnie ilość dodawanych do portalu produktów oraz rejestrujących się dostawców gadżetów. Wszystko wskazuje na to, że twórcom serwisu udało się zlokalizować i wykorzystać niezagospodarowaną wcześniej przestrzeń komunikacyjną w branży reklamowej.

Pierwsza w Polsce internetowa wyszukiwarko-porównywarka artykułów promocyjnych wystartowała oficjalnie 7 kwietnia. Od tego czasu ilość odwiedzin serwisu www.giftsonline.pl systematycznie rośnie.

– Statystyki, które na bieżąco śledzimy, napawają optymizmem – komentuje Tomasz Gębka, marketing menedżer projektu. – Tuż po komunikacie prasowym o uruchomieniu wyszukiwarki, giftsonline.pl odwiedziło ponad pół tysiąca osób! To naprawdę dużo, zważywszy na to, że nie wystartowaliśmy jeszcze na dobre z kampanią promocyjną portalu.

Blisko połowa odnotowanych w pierwszym miesiącu funkcjonowania www.giftsonline.pl odwiedzin, to wejścia nowych użytkowników, którzy nie mieli wcześniej styczności z portalem. – Prawie półtora tysiąca potencjalnych nabywców gadżetów reklamowych, odwiedzających wyszukiwarkę może robić wrażenie – mówi z nieskrywaną dumą lider projektu. – Powód do zadowolenia stanowi również średni czas, jaki Internauci spędzają na giftsonline.pl, który wynosił w kwietniu 8 minut i 38 sekund. To naprawdę imponujący rezultat. Taki czas pozwala użytkownikowi na relatywnie dogłębną penetrację zwartości serwisu. Ma on możliwość zaznajomienia się, m.in. z dostępnymi w portalu kategoriami produktów, wyszczególnionymi w ich ramach podkategoriami czy zasadami współpracy z giftsonline.pl.

Odwiedzając portal www.giftsonline.pl, poszukujący niebanalnego gadżetu reklamowego, mogą aktualnie wybierać spośród blisko 11000 artykułów promocyjnych. Dla wygody użytkowników zostały one podzielone na 17 kategorii, w ramach których wyszczególniono dodatkowo 208 subkategorii.

– Od momentu uruchomienia serwisu www.giftsonline.pl, dedykowanego branży gadżetów reklamowych, zarejestrowało się w nim prawie stu sprawdzonych producentów, dystrybutorów i importerów artykułów promocyjnych. Nie spoczywamy jednak na laurach i konsekwentnie rekrutujemy kolejnych dostawców, których liczba stale rośnie – wyjaśnia Tomasz Gębka. – Kiedy uruchamialiśmy naszą wyszukiwarko-porównywarkę, szacowaliśmy, że końca roku w serwisie www.giftsonline.pl zarejestrowanych będzie co najmniej 300. dostawców. Teraz, kiedy zaledwie po miesiącu funkcjonowania mamy zarejestrowaną setkę dostawców prognozujemy, że pozyskanie pół tysiąca sprawdzonych, zaufanych dostawców gadżetów do końca roku jest całkiem realne – dodaje.

Dodatkowo, by zachęcić firmy kolejne do korzystania i rejestrowania się na www.giftsonline.pl, portal oferuje kilka form promocji. – Do wyboru dajemy kilka opcji, m.in. kampanię reklamową w postaci bannera na głównej stronie wyszukiwarko-porównywarki, ekspozycję oferty w sekcji „polecani dostawcy” bądź „polecane produkty” – wylicza marketing menedżer projektu. Sam portal giftsonline.pl również planuje kampanię promocyjną, bazującą na programie Google AdWords.

Serwis www.giftsonline.pl jest jedyną tego typu witryną na polskim rynku internetowym, łączącą funkcję wyszukiwarki z możliwością porównywania cen prezentowanych w serwisie produktów. Dzięki unikalnej opcji zestawiania w przejrzystą listę wybranych przez użytkownika gadżetów i eksportowania jej do pliku PDF, który można zachować i/ lub wydrukować, umożliwia automatyczne porównanie cen produktów z tej samej kategorii.

www.giftsonline.pl

źródło/autor: giftsonline.pl