Dyrektor marketingu i sprzedaży w agencji FuturePR

przez | 13/05/2010

Od połowy maja do agencji FuturePR należącej do grupy marketingowej BrainJuice Group dołącza Leszek Badowski, obejmując stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży. Odpowiedzialny będzie za budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów.

– Decyzja o utworzeniu stanowiska dyrektora marketingu i sprzedaży jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój FuturePR, naszej marki świadczącej usługi z zakresu komunikacji w Internecie. W najbliższym czasie planujemy wprowadzić na rynek nowe produkty z obszarów audytu i monitoringu w Sieci oraz Social Media, dlatego wsparcie Leszka, mającego bogate doświadczenie w branży nowoczesnych technologii, będzie dla nas nieocenione – tłumaczy Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group. – Z Leszkiem miałem przyjemność współpracować przy okazji realizacji wielu ambitnych projektów. Jednym z ostatnich było wprowadzenie na rynek japoński nowego produktu w okresie, gdy kierowałem strukturami Acxiom w regionie Azji i Pacyfiku – dodaje Kuwałek.

Leszek Badowski przez 11 lat związany był z firmą Acxiom Polska, funkcjonującą wcześniej jako Claritas. Zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży, a następnie dyrektora zarządzającego polskiego oddziału firmy. Odpowiadał za koordynację prac zespołu sprzedaży, pomagał w planowaniu działań marketingowych największych firm działających w Polsce oraz zarządzał kluczowymi projektami dla branży finansowej i motoryzacyjnej. Swoją karierę rozpoczął w Panoramie Firm, gdzie zajmował stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów. Odpowiedzialny był za stworzenie i koordynację prac działu oraz sprzedaż i działania promocyjne.

– FuturePR to marka dynamiczna, z nowoczesną wizją budowania wizerunku i obecności w Internecie, łącząca technologię z komunikacją interpersonalną. Podejmując to nowe wyzwanie, mam nadzieję wykorzystać wiedzę i doświadczenia, jakie nabyłem, realizując projekty dla najbardziej wymagających klientów korporacyjnych w obszarach nowoczesnych technologii. Wierzę, że mój wkład w rozwój nowych rozwiązań dla klientów będzie istotny – komentuje Leszek Badowski, nowy dyrektor marketingu i sprzedaży w agencji FuturePR.