Stopklatka SA – zmiany w drodze na NewConnect

przez | 12/05/2010

Stopklatka SA, spółka tworząca najstarszy i jeden z najpopularniejszych w Polsce serwis internetowy o tematyce filmowej, już w grudniu 2009 roku informowała o swoich planach wejścia na NewConnect.

Termin oferty prywatnej, a tym samym planowana data debiutu na NewConnect, zostały jednak przesunięte na II kwartał br. Spółka zdecydowała się też na inne modyfikacje. W ramach oferty prywatnej postanowiła pozyskać 1 milion złotych. Prowadzącym ofertę Stopklatka SA jest Capital One Advisers.

Początkowo z pozyskanych środków Spółka planowała równolegle realizować dwa obrane cele: rozbudować własny serwis o funkcjonalności społecznościowe i rekomendacyjne, co ma się przyczynić do dynamicznego zwiększenia przychodów z reklam oraz wprowadzić nowe źródło przychodów, jakim jest sprzedaż biletów kinowych przez Internet. Dziś Spółka zamierza w pierwszej kolejności skoncentrować się na własnym serwisie, a drugi cel zamierza przesunąć w czasie.

„Rozbudowa serwisu o nowe funkcje społecznościowe, stworzy paletę możliwości dzielenia się pasją filmową, co w konsekwencji skłoni użytkowników do częstszych odwiedzin serwisu. Wprowadzenie systemu sprzedaży biletów będzie kolejnym etapem rozwoju spółki” mówi Adam Bortnik, Prezes Zarządu Stopklatka SA.

Portal Stopklatka.pl jest źródłem informacji cenionym nie tylko przez miłośników kina, ale także przez dziennikarzy i środowisko filmowe. Kilka tygodni temu magazyn PRESS uznał Stopklatkę.pl najlepszym serwisem filmowym i drugim najlepszym portalem kulturalnym. Ponadto Stopklatka.pl już trzeci rok z rzędu otrzymała nominacje do Nagród Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Doceniona została we wszystkich dotychczasowych edycjach tego prestiżowego wyróżnienia, a przed rokiem otrzymała nagrodę dla najlepszego filmowego portalu internetowego.

źródło/autor: Stopklatka