Kostrzewa PR dla Kobranocki

przez | 12/05/2010

Kobranocka – legenda polskiego rocka, rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu promocji najnowszej płyty oraz kreowania wizerunku zespołu w mediach ogólnopolskich. Premiera albumu zbiega się z z rocznicą 25-lecia działalności Kobranocki.

Po 4 latach od wydania ostatniej płyty zespół wkracza na rynek muzyczny z zupełnie nowym materiałem. Kobranocka powraca z albumem „Spox!”, którego premiera odbędzie się 5. czerwca. To piorunująca mieszanka melodii, punknrolla i balladowych klimatów wyprodukowanych m.in. przez Magierę (polski producent hip-hopowy) oraz Tomasza Bonarowskiego (Vader, Yugopolis, Myslovitz).

Pierwszym singlem promującym album będzie „Intymne życie mrówek”- bezkompromisowy rocknroll z równie błyskotliwym tekstem.

Agencja Kostrzewa PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Osobami odpowiedzialnymi za projekt są: Urszula Kostrzewa, Hanna Białoń i Maria Moykowska.

Kostrzewa PR