FM Logistic dla Danone

przez | 12/05/2010

Nieustanny rozwój usług przez wiodącego operatora logistycznego, firmę FM Logistic, to skuteczny sposób na walkę rynkową.

Specjalizacja w kierunku przewozów artykułów spożywczych wykonywanych w temperaturze kontrolowanej oraz odpowiednie dostosowanie środków transportowych pozwoliło FM Logistic na rozwój współpracy w zakresie dystrybucji z firmą Danone Sp. z o.o. – światowym liderem w produkcji m.in. najwyższej jakości produktów mlecznych.

Obsługa dostaw obejmująca region zachodniej Polski odbywa się za pomocą transportu cało-pojazdowego oraz cross-docków, po to, by następnie odpowiednio wyposażonymi, mniejszymi pojazdami docierać do klientów zlokalizowanych w poszczególnych regionach kraju.

Realizacja usług transportowych dla tak wymagających i wrażliwych produktów jakimi są produkty mleczarskie wymaga ogromnego zaplecza technicznego, doświadczenia i dużej elastyczności operatora odpowiedzialnego za transport. Bardzo istotną jest także wysoka jakość świadczonych usług. To właśnie docenił lider rynku nabiałowego – firma Danone Sp. z o.o. decydując się na wybór FM Logistic, jako partnera w zakresie obsługi łańcucha dostaw.

– Najwyższa możliwa jakość usług to nasz priorytet w rozwoju oferty FM Logistic. Inwestując w infrastrukturę transportową, staraliśmy się spełnić oczekiwania najbardziej wymagających producentów na rynku – mówi Agnieszka Matyjas Kierownik ds.Zarządzania Relacjami z Klientami FM Logistic w Polsce.

Kilkuetapowy proces realizacji usług oparty jest na codzienniej ścisłej kooperacji pomiędzy koncernami, opartej na odpowiedzialności, pewności i poczuciu bezpieczeństwa, co pozwala obu stronom realizować z sukcesem swoje strategie biznesowe.

Trzy główne domeny działalności firmy FM Logistic to: składowanie i handling towarów, transport krajowy i międzynarodowy oraz usługi stanowiące wartość dodaną, takie jak: co-manufacturing i co-packing. FM Logistic, jako jeden z największych operatorów logistycznych w Polsce, poza znacznym udziałem w zakresie magazynowania towarów i produktów oraz ugruntowaną pozycją w obszarze co-manufacturingu i co-packingu intensywnie rozwija zakres świadczonych usług transportowych. Francuski operator w Polsce, to przykład firmy efektywnie zarządzanej i otwartej na potrzeby klientów.

Klienci FM Logistic to sieci handlowe oraz czołowi krajowi i międzynarodowi producenci artykułów spożywczych, kosmetycznych, farmaceutycznych, codziennego użytku, środków czystości, sprzętu high-tech i motoryzacyjnego. W Polsce FM Logistic współpracuje m.in. z: Auchan, Cadbury, Carrefour, Kraft, IKEA, Kodak, Kompania Piwowarska, Kosmepol (L’Oréal), Johnson & Johnson, Mars, FoodCare, Glaxo SmithKline, Technicolor, Wasa Barilla, Michelin, PZ Cussons.

Więcej informacji: www.fmlogistic.com