Discipline Media Group dla Nestlé

Discipline Media Group na zlecenie firmy Nestlé przygotowała nową wersję strony blumis.pl. Strona kierowana jest do dzieci w wieku od 8 do 12 lat. Jej celem jest kształtowanie ekologicznych postaw oraz rozwijanie logicznego i strategicznego myślenia.

Realistyczna grafika w konwencji wyspy, ciekawe gry, mini społeczność oraz znane z lodów Nestlé postaci Blumiś i Nesquik zapraszają do wirtualnej przygody. Goście strony mogą wziąć udział w konkursie, który od 3 maja jest promowany w Internecie i telewizji.

1 Anna Małczyńska, Blumiś, blumis.pl, Darek Mitura, Discipline Media Group, NESQUIK, NestléProjekt został tak pomyślany, aby sprostać założeniom nauki poprzez zabawę, a jego głównym zadaniem jest kształtowanie świadomość ekologicznej najmłodszych i rozwijanie ich logicznego i strategicznego myślenia.

Strona www.blumis.pl powstała z myślą o dzieciach, dlatego jej konsultantem była Michalina Gajewska, znany i ceniony psycholog dziecięcy, współpracująca z portalami dziecięcymi oraz telewizją TVN, która od lat współpracuje również z Discipline. Obecnie firma ubiega się o „certyfikat bezpieczeństwa strony”.

„Największym wyzwaniem był dla nas bardzo krótki termin przygotowania strony. Dlatego w zespole projektowym znalazło się aż dwóch rysowników, dwóch flash deweloperów, dwóch programistów i animator. Pomimo to, praca przy Wyspie Blumisia sprawiła wszystkim dużo radości i była swego rodzaju odpoczynkiem od projektów kierowanych do dorosłych odbiorców.” – mówi Anna Małczyńska, Account Manager Discipline Media Group. Dodaje też – „Jestem przekonana, że entuzjazm i radość, które towarzyszyły nam w pracy, znalazły swoje odzwierciedlenie w projekcie.”

Darek Mitura, Group Product Manager Nestlé podkreśla „Zespół Discipline bardzo profesjonalnie i z ogromnym entuzjazmem podszedł do projektu. Agencja, mająca duże doświadczenie, potrafiła ze świeżym spojrzeniem podejść do nowego wyzwania. W rezultacie stworzyła stronę, która ma realną szansę zainteresować najmłodszych internautów.”

Wyspa Blumisia to ogromne, ekologiczne, wesołe miasteczko, które funkcjonuje dzięki energii pozyskiwanej z naturalnych źródeł. Opowiada o tym specjalny film przygotowany w technice poklatkowej, w którym Blumiś w prosty sposób wyjaśnia także geologiczne przyczyny powstania wyspy.

Aby wsypa jak najbardziej przypominała realny świat, rysownicy i graficy zespołu Discipline w ciekawy sposób połączyli tradycyjny rysunek z fotografią skał, nieba oraz przedmiotów takich jak: skrzynie, wrak statku, roller coaster, diabelski młyn i inne.

Na wyspie znajduje się kilka gier logicznych i strategicznych. Na cierpliwych graczy czeka nagroda niespodzianka: dodatkowa gra Pin Ball. Pojawia się na stronie dopiero po przejściu poprzednich czterech gier: Górskiej Wspinaczki, Koszykówki Plażowej, Tropikalnych Puzzli i Wielkiej Wyprawy. Każdy gracz może zapisywać swoje wyniki i współzawodniczyć z innymi użytkownikami strony. Na wyspie bowiem istnieje mała społeczność. Każdy zarejestrowany użytkownik tworzy własnego awatara. Zamieszkuje on na drzewie wyników, w miejscu zgodnym z osiągnięciami w poszczególnych grach. Z wyspy można też wysłać wiadomość do przyjaciół, w czym pomaga pocztowy Tukan.

Strona www.blumis.pl jest częścią portalu lodów Nestlé, dlatego pojawia się tam branding i packshoty znanych dzieciakom „lodów za zeta”. Agencja zadbała, aby zaprezentować je bardzo delikatnie, dzięki czemu marka komunikowana jest w nieinwazyjny dla odbiorców sposób.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu