Bonarka City Center nominowana do ICSC SOLAL

przez | 12/05/2010

Bonarka City Center – po raz kolejny – została doceniona! Otrzymała nominację do finału prestiżowego konkursu ICSC Solal Marketing Awards 2010, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych.

Nominacja Bonarki dotyczy wyjątkowej kategorii – marketingu społecznie zaangażowanego. Została do niej zgłoszona kampania „Bonarka otwarta na dobre” – w tym między innymi podarowanie dzieciom bonów na kwotę 2 milionów złotych, wspieranie młodych talentów z Krakowa i okolic w ramach akcji MOPS, aktywne wspieranie działań Stowarzyszenia „U Siemachy”, zbiórki datków na rzecz różnych stowarzyszeń.

Działania pomocowe BCC ukierunkowane głównie na dzieci, zostały docenione i wyróżnione prestiżową nominacją, obok kilkunastu innych centrów handlowych z całego świata. Jak informują organizatorzy, do rywalizacji spłynęło w tym roku ponad 150 zgłoszeń.

Ogłoszenie wyników tegorocznego konkursu Solal Marketing Awards 2010 oraz uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w Lizbonie, w dniu 17 czerwca, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.