Akademiki 2010 – życie studenckie on-line

Wystartowały „Akademiki 2010”. To pierwszy w polskim Internecie i pionierski w swojej formie projekt z gatunku User content show. Jest to połączenie show z grą on-line, w której studenci – mieszkańcy czterech akademików, w czterech dużych miastach – rywalizują o głosy internautów.

Życie w sieci, jak i w polskich akademikach, nie będzie już takie samo…

„Akademiki 2010” to absolutny światowy debiut – pierwsze internetowe przedsięwzięcie typu User content show. Zasady są proste: cztery miasta, cztery akademiki, cztery pokoje, cztery kamery. Uczestnicy kręcą krótkie filmy, które będzie można obejrzeć na specjalnym serwisie www.akademiki2010.pl. Codziennie najczęściej wybierane przez internautów klipy zgarniają nagrodę dzienną w wysokości 300 zł. Ten pokój i ta ekipa, które przez dwa miesiące będą cieszyć się największą popularnością wygrywają nagrodę główną, czyli 30 tys. zł. Jak to zrobią? Tego dowiemy się po siedmiu tygodniach zabawy.

„Akademiki 2010” są otwarte całą dobę, podobnie jak „wielka licytacja zadań”, które studenci mogą realizować, by zbliżyć się do zwycięstwa. To jednak nie wszystko – aby pozyskać jak największą grupę fanów i zwolenników, która „wyklika” zwycięstwo, należy pokazać całą prawdę o studenckim życiu….

Podczas castingów wyłoniono najlepszych! Po wstępnych eliminacjach, wśród kandydatów znalazły się osoby nietuzinkowe, dobrze znane wśród studenckiej społeczności ze swojej aktywności w życiu akademickim, a także ze swoich niekonwencjonalnych zainteresowań czy też pomysłów na życie. Ich zmagania będzie można obserwować dzięki zamontowanym w pokojach kamerom. Czy uda im się zaszokować internautów? Tego dowiemy się już wkrótce.

Projekt potrwa od kwietnia do czerwca 2010 roku.

Przedsięwzięcie realizowane jest przez firmę A2 Multimedia – operatora platformy Tivi.pl i twórcy nowatorskich projektów tworzonych specjalnie na potrzeby internetu. Spółka powołana została w 2008 roku przez Agorę i ATM Grupę, dzięki którym łączy kompetencje dużego portalu internetowego oraz doświadczenie jednego z największych producentów telewizyjnych. Do kluczowych osiągnięć A2 Multimedia zaliczyć należy:

  • Produkcję i emisję 9 autorskich formatów
  • Produkcję ponad 600 odcinków internetowych
  • Pierwszy polski serial video w sieci (Blog Obok)
  • Najlepiej oglądany serial w sieci (Klatka B ok. 45 mln odtworzeń)
  • Pierwszy Product Placement w serialu internetowym (Pitu Pitu)
  • Pierwszy serial przeniesiony z internetu do telewizji (Klatka B)
  • Pierwszy licencyjny serial w polskiej sieci ( N1ckola).
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu