Premiera Sugar & Spice Public Relations

przez | 10/05/2010

6 maja oficjalnie rozpoczęła działalność agencja Sugar & Spice Public Relations. Tego dnia ruszyła także jej firmowa strona – www.sugarandspicepr.pl. Na czele agencji stoją byli dziennikarze biznesowi – Tomasz Kamyk i Adam Bodziak. Wcześniej współtworzyli magazyn „Marketing & more”, Kamyk był redaktorem naczelnym, a Bodziak redaktorem prowadzącym.

Właściciele agencji twierdzą, że ich pomysł na PR opiera się na założeniu, że wizerunek i komunikacja nie może być przesłodzona – Z wieloletniego zawodowego doświadczenia wiemy, że polska branża PR zwykle komunikuje się w sposób zbyt ogólnikowy i lukrowany. Przy takim stylu trudno o wiarygodność, zaciekawienie odbiorców, a więc i wyróżnianie się marek. Nasz claim to hasło „Smak ma znaczenie”. Nawiązuje do niego też nazwa agencji – Sugar & Spice Public Relations – podkreśla Bodziak. Kamyk dodaje – Oczywiście, że budujemy i promujemy pozytywny przekaz, ale umiemy dodać do niego odrobinę chilli. I właśnie takie podejście oddaje nazwa agencji. Nie oferujemy mdłego PR i dlatego przekaz raczej przyprawiamy szczyptą ostrzejszej przyprawy. To powoduje, że budowanie wizerunku i jego komunikacja w naszym wydaniu jest jak niebanalne danie – intryguje, zaskakuje, ale pozostaje przy tym w zgodzie z kanonami. Taki styl stanowi wartość dodaną agencji Sugar & Spice Public Relations – zaznacza Kamyk.

Agencja działa już od kwietnia. Ale 6 maja wraz z premierą strony internetowej www.sugarandspicepr.pl Kamyk i Bodziak postanowili oficjalnie ogłosić działalność. Sugar & Spice PR już pracuje dla swoich klientów – Ink Communication pierwszej agencji specjalizującej się w marketingu referencyjnym, Bed & Breakfast – agencji full service oraz Carsony producenta damskiego obuwia.

Sugar & Spice PR swoją ofertę kieruje do firm z wielu sektorów rynku. – Celujemy w marki up-marketowe, interesuje nas m. in. branża usług turystycznych i finansowych, odzieżowa, motoryzacyjna, farmaceutyczna, a także dobra luksusowe. Z przedstawicielami kilku marek z tych obszarów już teraz prowadzimy zaawansowane rozmowy dotyczące ich obsługi medialnej – mówi Kamyk. – Dotychczasowe doświadczenia w dziennikarstwie biznesowym i marketingowym w naturalny sposób kierują nasze kroki w kierunku branży usług marketingowych (agencje reklamowe, domy mediowe, firmy badawcze, domy producenckie) – dodaje Bodziak.

Tomasz Kamyk – wieloletni dziennikarz biznesowy, specjalizujący się w tematyce marketingowej. Pracował m. in. dla “Media i Marketing Polska”, “Brief”, “Harvard Business Review Polska”, “Dziennik. Polska, Europa, Świat”. Twórca koncepcji, redaktor naczelny i kierownik projektu miesięcznika “Marketing & more”.

Adam Bodziak – jako dziennikarz pracował m. in. dla „Gazety Wyborczej Lublin“, „Dziennika. Polska, Europa, Świat“, „Wprost“, „Życia Warszawy“. Współtworzył miesięcznik „Marketing & more“ i był w nim redaktorem prowadzącym. W dziennikarstwie biznesowym specjalizował się w tematyce mediów, reklamy i PR.

źródło/autor: Sugar & Spice Public Relations

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.