Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie

przez | 10/05/2010

ARBOinteractive Polska zrealizowało internetową część kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”, prowadzoną przez Ministerstwo Infrastruktury – Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem kampanii jest uświadomienie, że wypadek często jest konsekwencją decyzji podjętych przez kierowców.

Działania podzielono na dwa etapy – pierwszy zrealizowany został w okresie przedświątecznym, drugi rozpoczął się w długi majowy weekend. W obu etapach wyemitowano w sumie 4 mln odsłon formy V2doublebillboard w zasięgowym pakiecie sieci V2Media. Po kliknięciu w baner reklama ekspandowała emitując pełnoekranowy spot wideo. Wykorzystano tu film znany również z telewizji. Jako wsparcie internetowych działań wideo na zasięgu sieci ARBOnetwork zrealizowano akcję CPC obejmującą Billboarda, Double billboarda i Rectangle.

Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w sieci V2Media:

„W kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” wykorzystano kreacje wywołujące u odbiorców silne emocje. Zabieg ten ma na celu wywołanie społecznej dyskusji na temat obniżenia liczby wypadków drogowych w Polsce” – mówi Robert Olszewski, ARBOinteractive Sales Director.

„Niedostosowanie prędkości jazdy do warunków panujących na drodze, w tym przekraczanie dozwolonej prędkości, to od wielu lat główna przyczyna wypadków drogowych w Polsce. W tegorocznej odsłonie kampanii społecznej poświęconej temu problemowi wykorzystujemy aktywności internetowe jako kanał komunikacji z grupą docelową. Poprzez dedykowany kampanii serwis oraz profil na Facebooku zachęcamy także do wsparcia akcji” – dodaje Tomasz Kalinowski Konsultant PR w Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Ministerstwie Infrastruktury.

Według raportów policji wypadki spowodowane niedostosowaniem prędkości do warunków ruchu stanowiły w 2009 roku 31% wszystkich zarejestrowanych wypadków w Polsce. W ich wyniku zginęło 1 432 osób, a 15 876 zostało rannych.

Szczegóły akcji udostępniane są na stronie www.predkosczabija.pl.