3e dla X-Trade Brokers

3e Software House & Interactive Agency odpowiada za kreację kluczowych elementów kampanii XTB FOREX RACE 2010 na potrzeby Internetu, telewizji oraz prasy.XTB Forex Race 2010 to organizowana co roku przez Dom Maklerski X-Trade Brokers gra inwestycyjna. Zadaniem graczy jest osiągnięcie jak najwyższej stopy zwrotu z inwestycji wirtualnych środków na rynkach walutowym, towarowym i giełdowym. Nagrodą główną konkursu jest Mercedes SLK. Przewodnim motywem kampanii jest wizerunek sponsorowanego przez XTB teamu Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes oraz dwóch mistrzów świata Jensona Buttona i Lewisa Hamiltona.

Do zadań agencji 3e w ramach stałej współpracy z firmą X-Trade należała kreacja i produkcja:

  1. zaprojektowanie i stworzenie strony konkursowej
  2. realizacja spotu TV
  3. projekty reklam prasowych oraz bannerowych
  4. obsługa informatyczna oraz zapewnienie zaplecza serwerowego na potrzeby konkursu:
  • zakładanie kont w systemie transakcyjnym
  • wyświetlanie aktualnych rankingów z systemu transakcyjnego
  • integrację z facebookiem

źródło/autor: 3e Software House & Interactive Agency

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu